SPORTS

Μπάνκι: «Δύσκολο ματς με Ολυμπιακό, πρέπει να αγωνιστούμε σκληρά για 40 λεπτά»

Ο Λούκα Μπάνκι τονίζει την ανάγκη σκληρής και συνεπούς εμφάνισης για 40 λεπτά απέναντι στον δυνατό Ολυμπιακό στο επερχόμενο ματς.

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του dedomeno.gr στην Google
  • Ο Λούκα Μπάνκι δήλωσε ότι το παιχνίδι με τον Ολυμπιακό θα είναι πολύ δύσκολο, καθώς η ομάδα είναι πολύ ανταγωνιστική στην Ευρωλίγκα.
  • Υπογράμμισε τη σημασία της συνέπειας και της σκληρής προσπάθειας για 40 λεπτά, αναγνωρίζοντας την αυτοπεποίθηση που τους δίνει η καλή ατμόσφαιρα στο γήπεδό τους.
  • Τόνισε την ανάγκη να ελέγξουν τον αριθμό των κατοχών και να ανταγωνιστούν τον δυναμισμό, την αθλητικότητα και την ποιότητα του Ολυμπιακού.

Αναλυτικά όσα είπε ο Λούκα Μπάνκι:

«Θα είναι ένα πολύ δύσκολο παιχνίδι. Ο Ολυμπιακός είναι μια από τις πιο ανταγωνιστικές ομάδες στην Ευρωλίγκα. Ειδικά στο γήπεδό τους η καλή ατμόσφαιρα τούς δίνει πολλή αυτοπεποίθηση. Εμείς θα πρέπει να παίξουμε με συνέπεια για 40 λεπτά και πρέπει να απαντήσουμε στον δυναμισμό, την αθλητικότητα και την ποιότητά τους, αλλά και να ελέγξουμε τον αριθμό των κατοχών. Θα χρειαστεί να παρουσιάσουμε μια πολύ καλή απόδοση και να προσπαθήσουμε σαν ομάδα σε υψηλή ένταση για 40 λεπτά».//ΓΓ.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο ΔΕΔΟΜΕΝΟ.

ΣΧΟΛΙΑ

Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει αυτό το άρθρο.

Αφήστε ένα σχόλιο

Η διεύθυνση email σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *.

Μπάνκι: «Δύσκολο ματς με Ολυμπιακό, πρέπει να αγωνιστούμε σκληρά για 40 λεπτά»