MEDIA

Λουκία Παπαδάκη: Στις εποχές της Λάμψης υπήρχε νεωτερισμός, βλέπαμε πράγματα που δεν είχαμε ξαναδεί

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του dedomeno.gr στην Google

“Ό,τι συνέβαινε λοιπόν σε αυτό το καινούργιο πλαίσιο ήταν συναρπαστικό” ανέφερε η Λουκία Παπαδάκη.

Η Λουκία Παπαδάκη παραχώρησε συνέντευξη στο ένθετο Τύπος Tv και στη δημοσιογράφο Κατερίνα Θεοδωροπούλου και απάντησε για το αν υπήρξαν χρυσές εποχές στην τηλεόραση και για τον νεωτερισμό που έφερε η “Λάμψη” του Νίκου Φώσκολου.

Πως βλέπετε την τηλεόραση του σήμερα σε σχέση με τις χρυσές εποχές του τότε;

Δεν υπήρξαν χρυσές και ασημένιες εποχές στην TV. Ήταν απλά καινούργιες. Ξαφνικά, από εκεί που είχαμε μόνο τη δημόσια τηλεόραση, το 1989 είδαμε τα ιδιωτικά κανάλια. Τότε επήλθε ο νεωτερισμός. Ό,τι συνέβαινε λοιπόν σε αυτό το καινούργιο πλαίσιο ήταν συναρπαστικό. Με λιγότερα μέσα αλλά με μεγαλύτερη δοξα.

Ακόμα και στις εποχές της «Λάμψης»;

Ναι, υπήρχε νεωτερισμός. Βλέπαμε πράγματα που δεν είχαμε ξαναδεί. Πρώτη φορά δοκιμασμένα στα ελληνικά τηλεοπτικά νερά. Φυσικά όμως ήταν πάρα πολύ καλές δουλειές, γι’ αυτό πέτυχαν.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο ΔΕΔΟΜΕΝΟ.

ΣΧΟΛΙΑ

Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει αυτό το άρθρο.

Αφήστε ένα σχόλιο

Η διεύθυνση email σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *.

Λουκία Παπαδάκη: Στις εποχές της Λάμψης υπήρχε νεωτερισμός, βλέπαμε πράγματα που δεν είχαμε ξαναδεί