Μαριαλένα Ρουμελιώτη: Αποκάλυψε γιατί ο τοκετός του γιου της κράτησε 25 ώρες – «Η φύση αποφασίζει διαφορετικά»
Η Μαριαλένα Ρουμελιώτη έγινε για πρώτη φορά μητέρα πριν από τρεις εβδομάδες, περιγράφοντας τον 25ωρο τοκετό του γιου της με τον Σάκη Κατσούλη.

Η Μαριαλένα Ρουμελιώτη μίλησε για τον δύσκολο και συγκινητικό τοκετό του γιου της, αποκαλύπτοντας ότι προσπάθησε επί 25 ώρες να γεννήσει φυσιολογικά, όμως λόγω του μεγέθους του μωρού και της στενής λεκάνης της, οι γιατροί κατέληξαν σε καισαρική για λόγους ασφάλειας. Όπως τόνισε, το σημαντικότερο ήταν να έρθει το παιδί της στον κόσμο με ασφάλεια, ενώ πλέον απολαμβάνει τη νέα της ζωή ως μητέρα.
Πιο αναλυτικά
Την πιο ξεχωριστή αλλά και απαιτητική εμπειρία της ζωής της βίωσε η Μαριαλένα Ρουμελιώτη, η οποία πριν από περίπου τρεις εβδομάδες έγινε για πρώτη φορά μαμά, φέρνοντας στον κόσμο τον γιο της με τον Σάκη Κατσούλη.
Η φιναλίστ του Survivor είχε αποκαλύψει πως ο τοκετός της κράτησε συνολικά 25 ώρες, χωρίς ωστόσο να είχε μοιραστεί περισσότερες λεπτομέρειες για όσα συνέβησαν εκείνη την ημέρα. Αυτή τη φορά, μέσα από ένα Q&A στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram, αποφάσισε να απαντήσει στις ερωτήσεις των διαδικτυακών της φίλων και να περιγράψει τη δύσκολη αλλά συγκινητική διαδικασία.
Όπως εξήγησε, η ίδια είχε ως στόχο να γεννήσει φυσιολογικά, όμως οι συνθήκες δεν της το επέτρεψαν, καθώς το μωρό ήταν αρκετά μεγάλο. Οι γιατροί ξεκίνησαν πρόκληση τοκετού με τεχνητούς πόνους, με την ίδια να προσπαθεί για πολλές ώρες να φέρει τον γιο της στον κόσμο με φυσιολογικό τρόπο. Μετά από προσπάθεια όμως, και για λόγους ασφαλείας, αποφάσισαν τελικά να προχωρήσουν σε καισαρική.
«Πάμε να ξεκινήσουμε με την πιο συχνή ερώτηση… Λοιπόν μπήκα προγραμματισμένα στο μαιευτήριο στις 40 εβδομάδες και 2 μέρες, γιατί ο μπέμπης ήταν αρκετά μεγάλος. Ξεκινήσαμε πρόκληση τοκετού με τεχνητούς πόνους, με στόχο από την πρώτη στιγμή να γεννήσω φυσιολογικά. Προσπάθησα 25 ολόκληρες ώρες. Έφτασα σε πλήρη διαστολή (10 εκατοστά) και μάλιστα έμεινα περίπου μιάμιση ώρα χωρίς επισκληρίδιο. Η γιατρός μου έλεγε πως μόνο που έφτασα σε πλήρη διαστολή ήταν κάτι που δεν περίμενε.
Ο μικρός είχε πάρει σωστή θέση, όμως ήταν αρκετά μεγάλος και, σε συνδυασμό με τη δική μου πολύ στενή λεκάνη, δεν μπορούσε να βγει φυσιολογικά. Υπάρχουν στιγμές που, όσο κι αν προσπαθείς, η φύση αποφασίζει διαφορετικά. Και τότε το μόνο που έχει σημασία είναι να έρθει το μωρό σου στον κόσμο με ασφάλεια. Έτσι, μετά από τόσες ώρες προσπάθειας, γεννήσαμε με καισαρική. Και αυτό ήταν τελικά το καλύτερο για εμένα και τον μπέμπη», έγραψε η Μαριαλένα Ρουμελιώτη
Η νέα μαμά φαίνεται πως απολαμβάνει πλέον κάθε στιγμή με τον γιο της, ενώ μέσα από τις αναρτήσεις της μοιράζεται μικρές στιγμές από τη νέα καθημερινότητα που ξεκίνησε μαζί με τον Σάκη Κατσούλη.
// ΣΧΟΛΙΑ
Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει αυτό το άρθρο.