Πόπη Μαλλιωτάκη για Αγγελική Ηλιάδη: «Αφού ήταν τόσο κακοποιητικός ο Μπάμπης, γιατί λύσσαξε να την παντρευτεί;» (Βίντεο)
Η τραγουδίστρια μίλησε στο «Πρωινό» του ΑΝΤ1 και σχολίασε τις αποκαλύψεις της Αγγελικής Ηλιάδη, επαναφέροντας την παλιά υπόθεση με τον Μπάμπη.

Η Πόπη Μαλλιωτάκη, μιλώντας στην εκπομπή «Το Πρωινό», αναφέρθηκε τόσο στην προσωπική της ζωή όσο και στις πρόσφατες καταγγελίες της Αγγελικής Ηλιάδη για τη σχέση της με τον Μπάμπη Λαζαρίδη, προκαλώντας νέα συζήτηση με την αιχμηρή της απορία για το πώς γίνεται να μιλά κάποιος για κακοποιητική συμπεριφορά και ταυτόχρονα να επιδιώκει επίμονα γάμο. Την ίδια ώρα, η Αγγελική Ηλιάδη είχε περιγράψει λίγες ημέρες νωρίτερα μια δύσκολη και τραυματική περίοδο, μιλώντας ανοιχτά για ψυχολογική και σωματική κακοποίηση, φόβο και εγκλωβισμό στη σχέση της.
Πιο αναλυτικά
Η νέα δημόσια τοποθέτηση της Πόπης Μαλλιωτάκη άναψε ξανά φωτιές γύρω από μια υπόθεση που, σχεδόν δύο δεκαετίες μετά, εξακολουθεί να προκαλεί έντονες αντιδράσεις. Η τραγουδίστρια μίλησε στην κάμερα της εκπομπής «Το Πρωινό» του ΑΝΤ1 και, εκτός από την προσωπική της ζωή, αναφέρθηκε και στις πρόσφατες αποκαλύψεις της Αγγελικής Ηλιάδη για τη σχέση της με τον αείμνηστο Μπάμπη Λαζαρίδη.
Με αφορμή τις εξομολογήσεις της Αγγελικής Ηλιάδη περί κακοποιητικής συμπεριφοράς, η Πόπη Μαλλιωτάκη εξέφρασε δημόσια τη δική της θέση, διατυπώνοντας ερωτήματα που ήδη έχουν προκαλέσει έντονες συζητήσεις.

Πόπη Μαλλιωτάκη: Οι αποκαλύψεις για την προσωπική της ζωή και η αιχμηρή αναφορά στην Αγγελική Ηλιάδη
Αρχικά η τραγουδίστρια αποκάλυψε πως αυτή την περίοδο δεν υπάρχει κάποιος άνδρας στη ζωή της, παραδεχόμενη πως της λείπει η συντροφικότητα, όχι όμως ένας νέος γάμος.
«Δεν είμαι ερωτευμένη αυτή τη στιγμή. Έχω τα παιδιά μου, τα αγαπώ και με αγαπάνε. Μου λείπει η συντροφικότητα, όχι ένας γάμος. Έχω κάνει τον κύκλο μου, τα παιδιά μου είναι μεγάλα, δεν έχω ανάγκη να κάνω γάμο.
Με προσεγγίζουν στα social media, κι αυτό μου τη δίνει… Στέλνουν μηνύματα αλλά φοβούνται να έρθουν σε επικοινωνία να βγούμε ραντεβού. Παλιά δεν υπήρχε αυτό».
Στη συνέχεια αναφέρθηκε και στη σχέση που είχε ο γιος της με τον πατέρα του, Μπάμπη Λαζαρίδη.
«Ήταν πολύ δεμένος ο Βασίλης με τον μπαμπά του. Κάθε μέρα ήταν μαζί, ο ένας λάτρευε τον άλλον».
Ωστόσο, το σημείο που προκάλεσε τις περισσότερες αντιδράσεις ήταν όταν σχολίασε όσα είχε αποκαλύψει πρόσφατα η Αγγελική Ηλιάδη για τη σχέση της με τον εκλιπόντα επιχειρηματία.
«Φυσικά και με έχουν στεναχωρήσει γιατί στιγματίζονται από πίσω που υπάρχουν και παιδιά, όταν ακούν άσχημα πράγματα για τον μπαμπά τους ή για την μητέρα τους. Εγώ όλο αυτό δεν το έχω περάσει… Αφού ήταν τόσο κακοποιητικός γιατί του ζητούσε επίμονα να πάρει διαζύγιο από εμένα και να την παντρευτεί; Αυτό δεν έχω καταλάβει μέχρι σήμερα.
Όταν ένας άνθρωπος σε κακοποιεί σωματικά και ψυχικά, δεν παρακαλάς να πάρει διαζύγιο από την πρώην του για να παντρευτεί εσένα».
Η εξομολόγηση της Αγγελικής Ηλιάδη που άνοιξε ξανά τη συζήτηση
Υπενθυμίζεται πως λίγες ημέρες νωρίτερα η Αγγελική Ηλιάδη είχε μιλήσει ανοιχτά στην Ελίνα Παπίλα για πρώτη φορά σχετικά με όσα, όπως η ίδια κατήγγειλε, βίωσε κατά τη διάρκεια της σχέσης της με τον Μπάμπη Λαζαρίδη, με τον οποίο απέκτησε τον πρώτο της γιο.

Η τραγουδίστρια είχε περιγράψει μια περίοδο έντονου φόβου και απομόνωσης, εξηγώντας ότι για πολλά χρόνια επέλεξε να μη μιλήσει δημόσια, κυρίως για να προστατεύσει το παιδί της.
«Ήμουν αρκετά περιορισμένη και δυστυχώς βίωνα μια πάρα πολύ δύσκολη κατάσταση. Είχα επιλέξει και να μην πω κάτι όλα αυτά τα χρόνια, γιατί και το παιδί μου ήτανε μικρό. Επειδή έχει μεγαλώσει τώρα και γνωρίζει πλέον πράγματα που έχω περάσει τότε, γι’ αυτό ίσως τώρα να μου είναι και λίγο πιο εύκολο να μοιραστώ πράγματα.
Ήτανε πέντε χρόνια πάρα πολύ δύσκολα ψυχολογικά για μένα, κατά τα οποία είχα απομακρυνθεί από την οικογένειά μου. Στην αρχή από επιλογή, στη συνέχεια ήθελα να είμαι μαζί τους αλλά δεν μπορούσα. Υπήρχε μια απαγόρευση σε όλα. Υπήρξε πάρα πολύ πολύ άσχημη κακοποίηση, πολύ. Ξέρεις, ήμουνα ένα κορίτσι που βρέθηκα σε μία κατάσταση χωρίς να το καταλάβω και επειδή πολλές γυναίκες οι οποίες έχουν κακοποιηθεί, ξέρουνε πώς γίνεται αυτό. Σιγά-σιγά ο άλλος σου παίρνει ένα κομματάκι, άλλο ένα κομματάκι, άλλο ένα κομματάκι και ξαφνικά βρίσκεσαι εγκλωβισμένη, φυλακισμένη και δεν μπορείς να κάνεις τίποτα.
Κακοποίηση ψυχολογική και σωματική. Κάποια στιγμή βρίσκεσαι να είσαι ένα άβουλο πλάσμα υπό το καθεστώς φόβου και δεν μπορείς να κάνεις τίποτα, δεν μπορείς να λειτουργήσεις, έχεις χάσει τον εαυτό σου απλά.
Ο τρόπος με τον οποίο έφυγε αυτός ο άνθρωπος απ’ τη ζωή ήταν πάρα πολύ έτσι… σκληρός.
Δεν το σκεφτόμουν καν. Δηλαδή δεν σκεφτόμουν καν τι είχα βιώσει όλα αυτά τα χρόνια μπροστά σ’ αυτό που είχε πάθει αυτός ο άνθρωπος. Και μου φαινόταν πάρα πολύ άσχημο να πω κάτι κακό γι’ αυτόν. Βέβαια μετά, σιγά-σιγά, όταν συνήλθα, ξέρεις, άρχισα να σκέφτομαι όλα αυτά που είχα περάσει και νοσοκομεία και πολλά.
Είχα δοκιμάσει πάρα πολλές φορές να φύγω, αλλά υπήρχαν απειλές, υπήρχαν διάφορα πράγματα. Δηλαδή είχα ένα μωρό στην αγκαλιά μου και ήταν πάρα πολύ δύσκολο να κάνω κάτι. Πάρα πολύ σκληρό για ένα κορίτσι 24 χρονών να το περνάει αυτό, και να μην ξέρει αν θα ξημερώσει η επόμενη μέρα. Πολλές φορές φοβόμουνα και για το παιδί που είχα στην κοιλιά μου».
// ΣΧΟΛΙΑ
Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει αυτό το άρθρο.