Μάγδα Τσέγκου: Στον αέρα του Happy Day για το Χαμογέλα και Πάλι – «Παιδί μου παραποιούσαν αυτά που έλεγα!»
Η Μάγδα Τσέγκου παρενέβη τηλεφωνικά στο Χαμογέλα και Πάλι στις 21/6, καταγγέλλοντας ότι παραποιήθηκαν όσα είπε στη συνέντευξή της.

Η Μάγδα Τσέγκου ξέσπασε δημόσια για τον σχολιασμό που ακολούθησε τη συνέντευξή της στο «Χαμογέλα και Πάλι», υποστηρίζοντας ότι παραποιήθηκαν όσα είπε και ότι της αποδόθηκαν θέσεις που δεν εξέφρασε ποτέ. Μιλώντας στο «Happy Day», τόνισε πως την ενόχλησε η τοξικότητα και η έλλειψη σεβασμού στην τηλεόραση, ενώ αποκάλυψε πως κανείς από την εκπομπή δεν τη ζήτησε συγγνώμη μετά το περιστατικό.
Πιο αναλυτικά
Χαμός επικράτησε στον αέρα της εκπομπής Χαμογέλα και Πάλι, χθες Κυριακή 21/6 όταν η Μάγδα Τσέγκου παρενέβη τηλεφωνικά σε έξαλλη κατάσταση για να βάλει κάποια πράγματα στη θέση τους. Αφορμή στάθηκε συνέντευξη που είχε δώσει λίγα λεπτά πριν και με το που ολοκληρώθηκε και ξεκίνησαν τον σχολιασμό, σχολίασαν πράγματα που η ίδια δεν είχε καν αναφέρει, με αποτέλεσμα όπως δηλώνει η ίδια, να αλλοιώσουν τα λεγόμενά της – δείτε τι ακριβώς συνέβη.
Σήμερα λοιπόν, βγήκε ζωντανά στον αέρα του Happy Day στον ALPHA, και εκτός ότι τους «ξέσκισε» ξανά, αποκαλύπτοντας μεταξύ άλλων πως μετά το τέλος της εκπομπής κανείς δεν την πήρε τηλέφωνο να της ζητήσει συγγνώμη.
Τι είπε η Μάγδα Τσέγκου για το Χαμογέλα και Πάλι;
«Αν δει κάνεις την συνέντευξη που έδωσα εγώ ήταν 5 λεπτά, ο σχολιασμός ήταν 8. Χθες ένιωσα την ανάγκη να παρέμβω τηλεφωνικά γιατί άκουσα να λέγονται πράγματα που δεν έγινα ποτέ. Διαφωνούσαν πάνω σε ζητήματα που εγώ ουδείς αναφέρθηκα. Δεν κατάλαβα ο ένας, δεν κατάλαβα ο άλλος… Εγώ μίλησα για το τι λέει ο κόσμος. Με ρώτησε η Μένια και της είπα 3 η ώρα να ξυπνάω ποτέ. Μετά με ρώτησε “σου έχει γίνει ποτέ πρόταση για ψυχαγωγικό” και λέω “όταν ήμασταν στο ALTER το 2010 με την Ζήνα μου είχε προτείνει να πάω στην ψυχαγωγία και είχα πει όχι…” και μου λέει “η Ζήνα επιστρέφει στην ψυχαγωγία και μου λέει θα πήγαινες;” και λέω “θα συζητούσα”. Ποτέ δεν είπα ότι δεν μου αρέσει ο infotaintment, Είπα τι αρέσει και τι όχι στον κόσμο. Με ενόχλησε η αλλοίωση των λεγομένων μου. Άλλο να διαφωνείς με μια άποψη και άλλο να παρουσιάζουν ότι είπες κάτι διαφορετικό. Μίλησα για την ταυτότητα που πρέπει να έχουν οι εκπομπές και τι θέλει ο κόσμος να βλέπει. Δεν με ενόχλησε μόνο ταμπέλα. Έλεγαν πράγματα που δεν ειπώθηκαν ποτέ. Παιδί μου παραποιούσαν αυτά που έλεγα. Συζητούσαν 5 άνθρωποι για μια συνέντευξη που δεν τα έλεγα αυτά τα πράγματα. Δεν μπορείς να ακούσεις τη συνέντευξη και να λες αυτά τα πράγματα. Να λες ότι αυτοπροτείνομαι για δουλειά;», ανέφερε αρχικά φανερά ενοχλημένη.
«Αν μου επιτρέπεις αυτό που συνέβη χθες δεν ήταν η πρώτη και τελευταία φορά. Από το πρωί μέχρι το βράδυ είχα αμέτρητα σχόλια ότι αυτό που έγινε σε εμένα γίνεται κατά κόρων. Αυτό που με στεναχώρησε δεν αφορά μόνο εμένα, αφορά την τοξικότητα που υπάρχει στην τηλεόραση. Βλέπουμε να δίνεται μια συνέντευξη και μόλις τελειώνει, κρίνει, ειρωνεύεται. κρατάει το αρνητικό και αυτό είναι που δεν θέλει ο κόσμος. Πρέπει η τηλεόραση να γίνεται με σεβασμό», συμπλήρωσε.
Και αποκάλυψε στο τέλος η Μάγδα Τσέγκου: «Μου έκανε μεγάλη εντύπωση… ρε παιδιά δεν με πήρε ένας τηλέφωνο να μου πει “ρε Μάγδα έγινε ένα λάθος συγγνώμη”. Επειδή και εγώ κάνω τηλεόραση 200 χρόνια, γινόντουσαν πολλά σφάλματα και λάθη, όταν έκανα λάθος περίμενα να τελειώσει εκπομπή να ζητήσω συγγνώμη».
// ΣΧΟΛΙΑ
Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει αυτό το άρθρο.