ΕΛΛΑΔΑ

Άνοιξε ο σταθμός του μετρό «Ευαγγελισμός»

Άνοιξε ξανά ο σταθμός του μετρό «Ευαγγελισμός» μετά το προσωρινό του κλείσιμο λόγω διαμαρτυρίας κατά της Χρυσής Αυγής και προληπτικών μέτρων.

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του dedomeno.gr στην Google
  • Ο σταθμός του μετρό «Ευαγγελισμός» άνοιξε ξανά για το κοινό μετά από προσωρινό κλείσιμο.
  • Το κλείσιμο πραγματοποιήθηκε το απόγευμα της 31ης Ιανουαρίου 2025, λόγω προληπτικών μέτρων της αστυνομίας.
  • Ο λόγος για το κλείσιμο ήταν η συγκέντρωση αντιεξουσιαστών σε διαμαρτυρία κατά της προγραμματισμένης συγκέντρωσης της Χρυσής Αυγής για τα 29 χρόνια από την κρίση των Ιμίων.
Ανοιχτός ξανά για το κοινό ο σταθμός του μετρό «Ευαγγελισμός», ο οποίος έκλεισε το απόγευμα της Παρασκευής (31.01.2025). Με εντολή της αστυνομίας, ο σταθμός του μετρό «Ευαγγελισμός» έκλεισε προληπτικά λόγω συγκέντρωσης αντιεξουαστών η οποία έγινε σε ένδειξη διαμαρτυρίας για την συγκέντρωση που είχε προγραμματίσει το Σάββατο η Χρυσή Αυγή και άλλες οργανώσεις για τα 29 χρόνια από την ημέρα της κρίσης των Ιμίων.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο ΔΕΔΟΜΕΝΟ.

ΣΧΟΛΙΑ

Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει αυτό το άρθρο.

Αφήστε ένα σχόλιο

Η διεύθυνση email σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *.

Άνοιξε ο σταθμός του μετρό «Ευαγγελισμός»