Ο Αλέξανδρος Πασχαλάκης τέλος από τον Ολυμπιακό
Η ερυθρόλευκη ΠΑΕ ευχαρίστησε τον 36χρονο τερματοφύλακα, που αποχωρεί μετά από τέσσερις σεζόν και την κατάκτηση πρωταθλήματος, κυπέλλου και Conference League.

Ο Αλέξανδρος Πασχαλάκης αποχωρεί από τον Ολυμπιακό, καθώς ολοκληρώθηκε το συμβόλαιό του μετά από τέσσερις σεζόν στον Πειραιά, με την ΠΑΕ να τον ευχαριστεί δημόσια για την προσφορά του. Ο 36χρονος τερματοφύλακας κατέκτησε με τους «ερυθρόλευκους» ένα πρωτάθλημα, ένα κύπελλο και το Conference League, ενώ συνολικά κατέγραψε 78 συμμετοχές σε όλες τις διοργανώσεις.
Πιο αναλυτικά
Μετά από τέσσερις σεζόν στον Ολυμπιακό, ο Αλέξανδρος Πασχαλάκης αποτελεί παρελθόν για την ομάδα του Πειραιά. Το συμβόλαιό του με τους Πειραιώτες ολοκληρώθηκε, με την ερυθρόλευκη ΠΑΕ να τονίζει σε ανάρτησή της: «Αλέξανδρε σε ευχαριστούμε για όλα!».
Ο 36χρονος τερματοφύλακας κατέκτησε ένα πρωτάθλημα, ένα κύπελλο και βέβαια το Conference League με τον Ολυμπιακό. Μάλιστα, ο Αλέξανδρος Πασχαλάκης αγωνίστηκε και για πρώτη φορά σε αγώνα της League Phase στο Champions League, στην πρεμιέρα των Πειραιωτών κόντρα στην Πάφο.
Αλέξανδρε σε ευχαριστούμε για όλα! / Thank you for everything Alexandros! #Olympiacos #ThankYou #Paschalakis pic.twitter.com/PvExHoRIvj
— Olympiacos FC (@olympiacosfc) June 26, 2026
Ο Αλέξανδρος Πασχαλάκης μέτρησε 78 συμμετοχές σε όλες τις διοργανώσεις με τον Ολυμπιακό, με 68 γκολ παθητικό και 34 clean sheets, ενώ αποβλήθηκε μία φορά.
// ΣΧΟΛΙΑ
Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει αυτό το άρθρο.