Δημήτρης Γιαννακόπουλος και Ζέλικο Ομπράντοβιτς φωτογραφήθηκαν μπροστά στο άγαλμα του Παύλου Γιαννακόπουλου
Ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς επέστρεψε στο ανακαινισμένο Telekom Center Athens ως προπονητής του Παναθηναϊκού, με ξενάγηση από τον Δημήτρη Γιαννακόπουλο μετά από 14 χρόνια.

Ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς επέστρεψε μετά από 14 χρόνια στον Παναθηναϊκό και, στο περιθώριο της παρουσίασής του στο ανακαινισμένο Telekom Center Athens, ξεναγήθηκε από τον Δημήτρη Γιαννακόπουλο. Οι δύο άνδρες φωτογραφήθηκαν μπροστά στο άγαλμα του Παύλου Γιαννακόπουλου, σε μια συμβολική στιγμή που ανέδειξε τη σύνδεση του Σέρβου τεχνικού με την ιστορική οικογένεια του συλλόγου.
Πιο αναλυτικά
Ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς επέστρεψε στο ανακαινισμένο Telekom Center Athens ως προπονητής του Παναθηναϊκού και στο περιθώριο της παρουσίασής του, είχε μία μικρή ξενάγηση από τον Δημήτρη Γιαννακόπουλο.
Μετά από 14 ολόκληρα χρόνια, ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς είναι και πάλι προπονητής του Παναθηναϊκού και θα συνεργαστεί πλέον με τον Δημήτρη Γιαννακόπουλο, μετά τη δυναστεία που δημιούργησε στην πρώτη θητεία του στους “πράσινους”, με τον πατέρα του, Παύλο και τον θείο του, Θανάση Γιαννακόπουλο.
Ο Ζοτς δεν έχασε έτσι την ευκαιρία να δει από κοντά και τα αγάλματα των δύο ιστορικών ηγετών της ομάδας μπάσκετ του “τριφυλλιού”, ενώ φωτογραφήθηκε και μπροστά από αυτό του Παύλου, με τον Δημήτρη Γιαννακόπουλο.
Τη σχετική φωτογραφία δημοσίευσε ο ίδιος ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος στο instagram.
// ΣΧΟΛΙΑ
Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει αυτό το άρθρο.