Ζέλικο Ομπράντοβιτς: Η αποθέωση των οπαδών που συγκίνησε τον νέο προπονητή του Παναθηναϊκού
Χιλιάδες οπαδοί του Παναθηναϊκού υποδέχθηκαν τον Ζέλικο Ομπράντοβιτς στο T-Center, στην παρουσίασή του για τη δεύτερη θητεία του στον πάγκο.

Η επιστροφή του Ζέλικο Ομπράντοβιτς στον Παναθηναϊκό μετά από 14 χρόνια συνοδεύτηκε από θερμή αποθέωση στο T-Center, όπου περισσότεροι από 3.000 οπαδοί του «τριφυλλιού» τον υποδέχθηκαν με συνθήματα και χειροκροτήματα. Ο Σέρβος τεχνικός εμφανίστηκε συγκινημένος από την αγάπη του κόσμου, σε μια παρουσίαση που εξελίχθηκε σε γιορτή για την ομάδα.
Πιο αναλυτικά
Η παρουσίαση του Ζέλικο Ομπράντοβιτς από τον Παναθηναϊκό συνοδεύτηκε από μία… πρώτη αποθέωση στον νέο προπονητή του Παναθηναϊκού, αφού χιλιάδες οπαδοί του “τριφυλλιού” πήγαν στο T-Center για να υποδεχθούν το θρύλο της ομάδας.
Ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς συμφώνησε να αναλάβει τον Παναθηναϊκό για μία δεύτερη θητεία στη θέση του προπονητή και στην παρουσίασή του, πάνω από 3.000 φίλοι του “τριφυλλιού” πήγαν στο T-Center για να τον αποθεώσουν.
Η “πράσινη” ΚΑΕ άνοιξε τις κερκίδες για να μπει ο κόσμος στο γήπεδο και λίγο αργότερα, ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς μπήκε στο παρκέ μαζί με τον Δημήτρη Γιαννακόπουλο, προκαλώντας “έκρηξη” στον κόσμο του “τριφυλλιού”.
Οι οπαδοί φώναξαν ρυθμικά το όνομα του κορυφαίου Σέρβου τεχνικού και αυτός ανταπέδωσε με χειροκρότημα, ενώ στη συνέχεια δεν έκρυψε τη συγκίνησή του, στην παρουσίασή του από τους “πράσινους”.





Ο Ομπράντοβιτς επέστρεψε στον Παναθηναϊκό μετά από 14 χρόνια.
// ΣΧΟΛΙΑ
Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει αυτό το άρθρο.