Βέλγιο – Ιράν 0-0: Η ομιλία του Ταρέμι μετά το φινάλε του αγώνα για το Μουντιάλ 2026
Το Ιράν έμεινε στο 0-0 με το Βέλγιο και ο Μεχντί Ταρέμι έκανε ηγετική ομιλία, κρατώντας ζωντανό το όνειρο πρόκρισης στους «32» του Μουντιάλ 2026.

Το Ιράν έμεινε στο 0-0 με το Βέλγιο στη 2η αγωνιστική του 7ου ομίλου του Μουντιάλ 2026 και συνεχίζει να διεκδικεί την πρόκριση στους «32», μετά και την ισοπαλία με τη Νέα Ζηλανδία. Μετά το τέλος του αγώνα, ο Μεχντί Ταρέμι στάθηκε στο κέντρο του κύκλου των συμπαικτών του και απηύθυνε μια παθιασμένη, ηγετική ομιλία, σε μια από τις πιο δυνατές εικόνες της διοργάνωσης, με τον Μπεϊρανβάντ να τον αγκαλιάζει αμέσως μετά.
Πιο αναλυτικά
Το Ιράν μετά το 2-2 με τη Νέα Ζηλανδία, έφερε ισοπαλία και κόντρα στο Βέλγιο και συνεχίζει να κυνηγά την πρόκριση στους «32» του Μουντιάλ. Μετά το ματς ο Μεχντί Ταρέμι προχώρησε σε μία ηγετική ομιλία.
Μία από τις πιο δυνατές εικόνες του Μουντιάλ πρόσφερε ο Ταρέμι μετά το 0-0 του Ιράν με το Βέλγιο στη 2η αγωνιστική του 7ου ομίλου του Μουντιάλ.
Ο φορ του Ολυμπιακού μπήκε στο κέντρο του ιρανικού κύκλου και προχώρησε σε μία ηγετική ομιλία προς τους συμπαίκτες του.
Το πρόσωπό του ήταν γεμάτο πάθος και οι συμπαίκτες του άκουγαν τον φορ του Ολυμπιακού με ευλάβεια. Μόλις τελείωσε την ομιλία του, ο γκολκίπερ Μπεϊρανβάντ, που αναδείχθηκε MVP, κάνοντας την απόκρουση της διοργάνωσης μέχρι στιγμής, τον αγκάλιασε.
// ΣΧΟΛΙΑ
Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει αυτό το άρθρο.