MEDIA

Ο Στέλιος Λεγάκης εγκατέλειψε το σπίτι του στη Διώνη λόγω της φωτιάς: Ευτυχώς προλάβαμε

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του dedomeno.gr στην Google

“Εύχομαι όλα να τελειώσουν αισίως. Η ανθρώπινη ζωή είναι πάνω από όλα” έγραψε ο Στέλιος Λεγάκης.

Με μία ανάρτησή του ο Στέλιος Λεγάκης αποκάλυψε ότι έφυγε από το σπίτι του στη Διώνη μαζί με τη σύζυγό του και την κόρη τους λόγω της πυρκαγιάς που καταστρέφει τα πάντα.

«Εμείς φύγαμε στις 5 το πρωί από το σπίτι. Ευτυχώς προλάβαμε. Εύχομαι όλα να τελειώσουν αισίως. Η ανθρώπινη ζωή είναι πάνω από όλα.

Τα σπίτια είναι ντουβάρια, τοίχοι, άψυχα πράγματα. Φύγετε όλοι. Δεν υπάρχει κανένα νόημα να κάθεστε μέσα στα σπίτια να σώσετε κάτι.

Δε χωράνε ηρωισμοί. Όσο για εσάς που βάζετε τις φωτιές… εύχομαι πραγματικά να καείτε οι ίδιοι.

Με τον χειρότερο δυνατό τρόπο» έγραψε στην ανάρτησή του ο Στέλιος Λεγάκης.

Ο Στέλιος Λεγάκης εγκατέλειψε το σπίτι του στη Διώνη λόγω της φωτιάς: Ευτυχώς προλάβαμε

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο ΔΕΔΟΜΕΝΟ.

ΣΧΟΛΙΑ

Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει αυτό το άρθρο.

Αφήστε ένα σχόλιο

Η διεύθυνση email σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *.

Ο Στέλιος Λεγάκης εγκατέλειψε το σπίτι του στη Διώνη λόγω της φωτιάς: Ευτυχώς προλάβαμε