Γιώργος Λιάγκας: Η εξομολόγηση για τον πατέρα του και τον θάνατό του στον αέρα του ΑΝΤ1
Ο Γιώργος Λιάγκας, φορτισμένος στον αέρα του Πρωινού του ΑΝΤ1, μίλησε για τον πατέρα του με αφορμή την ιστορία της Ειρήνης και τον καρκίνο.

Ο Γιώργος Λιάγκας μίλησε συγκινημένος στον αέρα του ΑΝΤ1 για τον πατέρα του, με αφορμή την ιστορία της Ειρήνης που χτύπησε το καμπανάκι μετά τις θεραπείες της για τον καρκίνο. Θυμήθηκε ότι ο πατέρας του νίκησε τη μάχη με την ασθένεια, αλλά πέθανε αργότερα από επιπλοκές και περιέγραψε με έντονη φόρτιση τις τελευταίες του στιγμές, λέγοντας πως είναι μια εικόνα που δεν θα ξεχάσει ποτέ.
Πιο αναλυτικά
Συγκίνηση προκλήθηκε στον αέρα του Πρωινού του ΑΝΤ1 όταν προβλήθηκε η viral είδηση της ιστορίας της Ειρήνης που χτύπησε το καμπανάκι μετά το τέλος των θεραπειών της για τον καρκίνο. Με αφορμή το θέμα αυτό λοιπόν, ο Γιώργος Λιάγκας φορτισμένος ψυχολογικά αναφέρθηκε στον πατέρα του. Ο Γιάννης Λιάγκας έδωσε σκληρή μάχη με τον καρκίνο, ωστόσο, έφυγε από τη ζωή λίγο καιρό αργότερα εξαιτίας παρενεργειών που είχε.
Η εξομολόγηση του Γιώργου Λιάγκα για τον πατέρα του
«Εκεί που έκανε ο μακαρίτης ο πατέρας μου, ήταν και η Γιορτή του Πατέρα χθες, τέλος πάντων, δεν είχε στο Αρεταίειο καμπανάκι. Δεν χτύπησε καμπανάκι όταν βγήκε από τη διαδικασία των χημειοθεραπειών νικητής κι αυτός, γιατί πέθανε αργότερα από άλλο. Δεν πέθανε από καρκίνο. Πέθανε αργότερα από άλλο, από τις παρενέργειες», εξομολογήθηκε σε φορτισμένη ψυχολογική κατάσταση ο Γιώργος Λιάγκας.
Η εξομολόγηση του Γιώργου Λιάγκα για τον πατέρα του
«Είναι αυτό που όλοι οι γονείς λένε στα παιδιά τους, όταν τα παιδιά είναι μικρά ή μεγάλα. Τα παιδιά στα μάτια των γονιών δεν έχουν ηλικία. Το θυμάμαι από τον μακαρίτη τον πατέρα μου, όταν ήμουν πολύ μεγάλος, είχα φτάσει 30 ή 40 και μου έλεγε πάρε με ένα τηλέφωνο το βράδυ και του έλεγα ρε πατέρα τι να σε πάρω; Και όταν τον ρώτησα ότι είμαι κοτζάμ γαϊδούρι μου είπε για εμένα είσαι μικρό παιδί, ανήλικος ακόμα. Στα μάτια των γονιών τα παιδιά δεν έχουν ηλικία και είναι αυτό που κάνουν όλοι γονείς, λένε στα παιδιά τους όταν φτάσεις, πάρε. Είναι ο στοίχος που συγκλονίζει περισσότερο από όλους», έχει πει στο παρελθόν ο Γιώργος Λιάγκας.

O παρουσιαστής πολλές φορές έχει μιλήσει για την απώλεια του πατέρα του. Μάλιστα, είχε αποκαλύψει και τις τελευταίες του στιγμές πριν πεθάνει.
«Ο πατέρας μου ήταν αιμοκαθαιρόμενος, όπως και ο πατέρας του κύριου Καλλιάνου. Έκανε δύο χρόνια αιμοκάθαρση. Μία Κυριακή απόγευμα – δεν είχα χωρίσει ακόμα – ήρθε στο σπίτι με τα παιδιά και παίζαμε και ήταν μία χαρά. Την ώρα που έφυγε από το σπίτι, μου είπε ότι ζαλιζόταν και μου ζήτησε να τον κρατήσω. Πήγε στο σπίτι του στον Κολωνό και με παίρνει ο αδελφός του λέγοντάς μου “ο μπαμπάς δεν είναι καλά”. Κάλεσα ασθενοφόρο και έτρεξα για το Λαϊκό Νοσοκομείο όπου συναντηθήκανε. Τον είχαν σε ένα δωμάτιο, του έπιασα το χέρι και μου είπε ότι πονούσε πολύ εδώ (στο μέρος της καρδιάς). Κατάλαβα ότι έχει πάθει έμφραγμα, γιατί λόγω της αιμοκάθαρσης – είχαν περάσει δύο ημέρες και είχε φάει και είχε πιει λίγο παραπάνω – και είχε κάνει υπερκαλιαιμία. Όταν αυξάνεται το κάλιο, ο άνθρωπος υπάρχει πιθανότητα να πάθει έμφραγμα.
Φώναζα επί 2 ώρες στους γιατρούς “παιδιά έχει πάθει έμφραγμα, πρέπει να τον βάλουμε σε καρδιολογική μονάδα”. Μην πω τι γινόταν εκείνη την ημέρα στο νοσοκομείο. Πέρναγαν άνθρωποι με αίματα, γινόταν ο κακός χαμός, ήταν σε εφημερία. Εγώ δεν είπα ότι “είμαι ο Λιάγκας και θα σας απαυτώσω αν δεν τον πάτε στην καρδιολογική κλινική”. Μετά από δύο ώρες, όταν παίρνουν τον πατέρα μου με το φορείο και εγώ του κράταγα το χέρι, παθαίνει την ανακοπή. Πέθανε, κυριολεκτικά, ο πατέρας μου την πρώτη φορά κι εγώ του κρατούσα το χέρι. Είναι μία εικόνα που δε θα φύγει ποτέ από το μυαλό μου», έχει πει.
// ΣΧΟΛΙΑ
Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει αυτό το άρθρο.