ΔΙΕΘΝΗ

Στενά του Ορμούζ: Δύο πλοία νοτιοκορεατικών εταιρειών διέσχισαν το στρατηγικό πέρασμα

Δύο πλοία νοτιοκορεατικών εταιρειών πέρασαν τα Στενά του Ορμούζ μετά το MoU ΗΠΑ-Ιράν, καθώς επανέρχεται σταδιακά η ομαλή ναυσιπλοΐα.

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του dedomeno.gr στην Google

Δύο πλοία που διαχειρίζονται νοτιοκορεατικές εταιρείες διέσχισαν τα Στενά του Ορμούζ, σύμφωνα με δημοσιεύματα, μετά το μνημόνιο κατανόησης μεταξύ ΗΠΑ και Ιράν, σε μια ένδειξη ότι η ναυσιπλοΐα στο στρατηγικό αυτό πέρασμα αρχίζει σταδιακά να ομαλοποιείται. Η κίνηση έρχεται σε μια κρίσιμη περιοχή για το παγκόσμιο εμπόριο πετρελαίου και φυσικού αερίου, όπου οι πρόσφατες γεωπολιτικές εντάσεις είχαν προκαλέσει ανησυχία και περιορισμούς στη διέλευση πλοίων.

Πιο αναλυτικά

Δύο πλοία, τα οποία διαχειρίζονται νοτιοκορεατικές εταιρείες, διέσχισαν τα Στενά του Ορμούζ, μετά την υπογραφή μνημονίου κατανόησης (MoU) μεταξύ των Ηνωμένων Πολιτειών και του Ιράν, σύμφωνα με δημοσιεύματα.

Η εξέλιξη αυτή εντάσσεται στο πλαίσιο της σταδιακής επαναφοράς της ομαλής ναυσιπλοΐας στο στρατηγικής σημασίας πέρασμα. Τα Στενά του Ορμούζ αποτελούν βασική δίοδο για το παγκόσμιο εμπόριο πετρελαίου και φυσικού αερίου, ενώ η κίνηση των πλοίων είχε επηρεαστεί από τις πρόσφατες γεωπολιτικές εντάσεις.

Πηγή: Reuters

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο ΔΕΔΟΜΕΝΟ.

ΣΧΟΛΙΑ

Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει αυτό το άρθρο.

Αφήστε ένα σχόλιο

Η διεύθυνση email σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *.

Στενά του Ορμούζ: Δύο πλοία νοτιοκορεατικών εταιρειών διέσχισαν το στρατηγικό πέρασμα