SPORTS

Καρδίτσα – Παναθηναϊκός: Οι παίκτες του Αταμάν ανέβηκαν στην κερκίδα και γιόρτασαν με τους φιλάθλους του «τριφυλλιού»

Οι παίκτες του Παναθηναϊκού πανηγύρισαν με τους φιλάθλους στην Καρδίτσα, μετά τη νίκη 78-53, δείχνοντας την εκτίμησή τους για τη δυναμική στήριξη.

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του dedomeno.gr στην Google

Ο Παναθηναϊκός πήρε τη νίκη με 78-53 επί της Καρδίτσας, για την 18η αγωνιστική της Greek Basketball League και μετά το τέλος του αγώνα, οι παίκτες του πήγαν στην κερκίδα με τους οπαδούς του “τριφυλλιού”.

Οι φίλοι του Παναθηναϊκού δημιούργησαν ατμόσφαιρα για την ομάδα τους στην Καρδίτσα και οι παίκτες του Αταμάν θέλησαν να τους ευχαριστήσουν για τη στήριξη, ακόμη και στα εκτός έδρας παιχνίδια της ομάδας.

Οι παίκτες του “τριφυλλιού” άκουσαν τους φίλους της ομάδας να υποστηρίζουν ότι είναι μαζί τους και στις δύσκολες στιγμές της σεζόν, με αποτέλεσμα να πανηγυρίσουν όλοι μαζί το διπλό στην GBL, με στόχο να συνεχιστούν τα θετικά αποτελέσματα και στη Euroleague.

Ο Παναθηναϊκός θέλει πια να βρει ρυθμό στο υπόλοιπο της σεζόν, για να αφήσει πίσω του την… κοιλιά των τελευταίων εβδομάδων.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο ΔΕΔΟΜΕΝΟ.

ΣΧΟΛΙΑ

Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει αυτό το άρθρο.

Αφήστε ένα σχόλιο

Η διεύθυνση email σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *.

Καρδίτσα – Παναθηναϊκός: Οι παίκτες του Αταμάν ανέβηκαν στην κερκίδα και γιόρτασαν με τους φιλάθλους του «τριφυλλιού»