SPORTS

Ελλάδα – Ουγγαρία 11-12 στα πέναλτι: Σκληρή ήττα για την Εθνική πόλο γυναικών που διεκδικεί το χάλκινο μετάλλιο

Η Εθνική πόλο γυναικών αγωνίζεται για το χάλκινο μετάλλιο στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα την Πέμπτη 5 Φεβρουαρίου στη Βουδαπέστη.

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του dedomeno.gr στην Google

Η Εθνική πόλο των γυναικών δεν μπόρεσε να πάρει την πρόκριση για τον τελικό του ευρωπαϊκού πρωταθλήματος, διεκδικώντας τον πρώτο τίτλο της ιστορίας στη διοργάνωση. Η ομάδα του Χάρη Παυλίδη ηττήθηκε από την Ουγγαρία με 12-11 στα πέναλτι (κανονικός αγώνας 8-8) στον πρώτο ημιτελικό και θα διεκδικήσει το χάλκινο μετάλλιο την Πέμπτη (5/2/2026) στον μικρό τελικό.

Η Εθνική πόλο των γυναικών βρισκόταν πίσω στο σκορ καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα, κατάφερε να ισοφαρίσει στα 39 δευτερόλεπτα με την Ελευθερία Πλευρίτου και να στείλει τον ημιτελικό με την Ουγγαρία στα πέναλτι.

Εκεί, όμως, ς δύο αποκρούσεις της αναπληρωματικής τερματοφύλακα, Σόνια Γκολοπέντσα, έκριναν την αναμέτρηση, με τις Μαγυάρες να παίρνουν μία άτυπη ρεβάνς για τις ήττες τους σε δύο τελικούς πέρυσι στο παγκόσμιο πρωτάθλημα και το παγκόσμιο κύπελλο.

Το αντιπροσωπευτικό συγκρότημα θα διεκδικήσει πλέον το χάλκινο μετάλλιο την Πέμπτη (5/2, 19:15), απέναντι στον ηττημένο της αναμέτρησης Ολλανδία – Ιταλία. 

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο ΔΕΔΟΜΕΝΟ.

ΣΧΟΛΙΑ

Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει αυτό το άρθρο.

Αφήστε ένα σχόλιο

Η διεύθυνση email σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *.

Ελλάδα – Ουγγαρία 11-12 στα πέναλτι: Σκληρή ήττα για την Εθνική πόλο γυναικών που διεκδικεί το χάλκινο μετάλλιο