SPORTS

Ο Μαμαντού Νινγκ έφτασε στη Θεσσαλονίκη

Ο Μαντου Νινγκ έφτασε στη Θεσσαλονίκη για να ολοκληρώσει τη μεταγραφή του στον Άρη με συμβόλαιο 5,5 ετών και θα υποβληθεί σε ιατρικές εξετάσεις.

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του dedomeno.gr στην Google
  • Ο Μαμαντού Νινγκ έφτασε στη Θεσσαλονίκη για να ολοκληρώσει τη μετακίνηση του στον Άρη, υπογράφοντας συμβόλαιο 5,5 ετών.
  • Ο 18χρονος Σενεγαλέζος θα υποβληθεί σε ιατρικές εξετάσεις και θα ενταχθεί άμεσα στα πλάνα του προπονητή Μαρίνου Ουζουνίδη.
  • Ο Ουζουνίδης επαίνεσε τον Νινγκ μετά τη νίκη της ομάδας επί της Λαμίας, ενώ αναμένονται και άλλες προσθήκες, όπως ο Βραζιλιάνος εξτρέμ Ντουντού.

Ο Μαμαντού Νιγκ έφτασε στην Θεσσαλονίκη για να ολοκληρώσει την μετακίνηση του στον Άρη. Ο νεαρός Σενεγαλέζος θα υπογράψει συμβόλαιο 5,5 ετών με την ομάδα του Μαρίνου Ουζουνίδη και θα βοηθήσει στην συνέχεια του φετινού πρωταθλήματος. Ο Νιγκ θα περάσει τις απαραίτητες ιατρικές εξετάσεις και θα ενταχθεί άμεσα στα πλάνα του Έλληνα τεχνικού. Ο 18χρονος Σενεγαλέζος έχει αγωνιστεί με τις μικρές εθνικές ομάδες της χώρας του, ενώ είναι διεθνής με το σύνολο της Κ20.

Ο Μαρινός Ουζουνίδης έχει αναφερθεί στον Νιγκ με τα καλύτερα λόγια μετά το ματς με την Λαμία και την νίκη των “κίτρινων” με 2-0, επισημαίνοντας πως τον περιμένουν να ενταχθεί στο σύνολο τις επόμενες μέρες. Την Δευτέρα (27/1) θα φτάσει στη Θεσσαλονίκη και ο 22χρονος Βραζιλιάνος εξτρέμ Ντουντού τον οποίον απέκτησε ο Άρης με την μορφή αγοράς από την Τσέρνο Μόρε.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο ΔΕΔΟΜΕΝΟ.

ΣΧΟΛΙΑ

Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει αυτό το άρθρο.

Αφήστε ένα σχόλιο

Η διεύθυνση email σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *.

Ο Μαμαντού Νινγκ έφτασε στη Θεσσαλονίκη