ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Απώλειες καταγράφονται στα ευρωπαϊκά χρηματιστήρια στον απόηχο των δασμών Τραμπ

Τα ευρωπαϊκά χρηματιστήρια καταγράφουν πτώση λόγω των νέων δασμών Τραμπ στις εισαγωγές, επιφέροντας αναταραχή στις αγορές.

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του dedomeno.gr στην Google

Σε αρνητικό έδαφος άρχισαν τη σημερινή συνεδρίαση τα ευρωπαϊκά χρηματιστήρια, στον απόηχο της ανακοίνωσης σειράς δασμών από τον Ντόναλντ Τραμπ στα προϊόντα που εισάγονται στις ΗΠΑ, κάτι που προκάλεσε χθες σεισμό στις χρηματαγορές.

Αναμένοντας περισσότερες λεπτομέρειες για την αντίδραση των εμπορικών εταίρων των ΗΠΑ, οι βασικοί χρηματιστηριακοί δείκτες στην Ευρώπη ξεκίνησαν τη σημερινή συνεδρίαση με απώλειες. Στα πρώτα λεπτά της διαπραγμάτευσης, το Παρίσι υποχώρησε 0,86%, η Φρανκφούρτη 0,70%, η Ζυρίχη 0,86% και το Μιλάνο 1,55%.

Ο πανευρωπαϊκός δείκτης STOXX σημείωσε πτώση 0,9% στις 10:10 ώρα Ελλάδας, με τις εβδομαδιαίες απώλειές του να φθάνουν στο 4,4%, τη μεγαλύτερη εβδομαδιαία πτώση από τον Ιούνιο του 2022.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο ΔΕΔΟΜΕΝΟ.

ΣΧΟΛΙΑ

Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει αυτό το άρθρο.

Αφήστε ένα σχόλιο

Η διεύθυνση email σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *.

Απώλειες καταγράφονται στα ευρωπαϊκά χρηματιστήρια στον απόηχο των δασμών Τραμπ