ΕΛΛΑΔΑ

Θεσσαλονίκη: 4 μηνών το έμβρυο που εντοπίστηκε νεκρό πίσω από καντίνα – Οι κάμερες θα αποκαλύψουν τον δράστη

Τραγικό περιστατικό στη Θεσσαλονίκη με νεκρό έμβρυο 4 μηνών που εγκαταλείφθηκε πίσω από καντίνα, με τις αρχές να ερευνούν για τον εντοπισμό της μητέρας

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του dedomeno.gr στην Google

Στη Θεσσαλονίκη, οι αρχές διερευνούν την υπόθεση ενός νεκρού εμβρύου τεσσάρων μηνών που βρέθηκε πίσω από μια καντίνα στο Ωραιόκαστρο.

Η γυναίκα φαίνεται ότι απέβαλε και εγκατέλειψε το έμβρυο, ενώ οι έρευνες συνεχίζονται για τον εντοπισμό της μητέρας.

Οι κάμερες της περιοχής αναμένονται να προσφέρουν στοιχεία για την ταυτότητα της γυναίκας, ενώ δεν έχει ακόμη προσδιοριστεί το φύλο του βρέφους.

Πιο αναλυτικά

Σε πλήρη εξέλιξη είναι οι έρευνες των αρχών για τον εντοπισμό της μητέρας του έμβρυο το οποίο βρέθηκε νεκρό το πρωί της Παρασκευής (16.05.2025) πίσω από καντίνα στη Θεσσαλονίκη.

Όλα δείχνουν πως η γυναίκα απέβαλε στον 4ο μήνα της εγκυμοσύνης της, πίσω από την καντίνα στο Ωραιόκαστρο της Θεσσαλονίκης και τράπηκε σε φυγή για άγνωστο λόγο παρατώντας το έμβρυό της στο σημείο.

Μέχρι στιγμής δεν έχει διευκρινιστεί αν το βρέφος είναι κορίτσι ή αγόρι.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο ΔΕΔΟΜΕΝΟ.

ΣΧΟΛΙΑ

Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει αυτό το άρθρο.

Αφήστε ένα σχόλιο

Η διεύθυνση email σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *.

Θεσσαλονίκη: 4 μηνών το έμβρυο που εντοπίστηκε νεκρό πίσω από καντίνα – Οι κάμερες θα αποκαλύψουν τον δράστη