Παγκόσμια Ημέρα Μουσικής: Η συναυλία της Εθνικής Συμφωνικής Ορχήστρας της ΕΡΤ στο Ηρώδειο – Σύμπραξη με τους Λ. Καβάκο και Η. Λιβιεράτο
Η Εθνική Συμφωνική Ορχήστρα της ΕΡΤ γιόρτασε την Παγκόσμια Ημέρα Μουσικής με μια εντυπωσιακή συναυλία στο Ηρώδειο, συμπράττοντας με τους διακεκριμένους βιολονίστες Λεωνίδα Καβάκο και Ηλία Λιβιεράτο. Το κοινό είχε την ευκαιρία να απολαύσει έργα των Μπετόβεν και Μότσαρτ κάτω από τον έναστρο αττικό ουρανό, σε έναν ιστορικό χώρο που σύντομα θα κλείσει για ανακαίνιση.
Η βραδιά αυτή σηματοδότησε όχι μόνο έναν μουσικό εορτασμό, αλλά και την τελευταία συναυλία πριν από τις εργασίες συντήρησης του μνημείου. Ο πρόεδρος της ΕΡΤ, Γιάννης Παπαδόπουλος, παρακολούθησε την εκδήλωση, ενώ η συναυλία μεταδόθηκε ζωντανά από το Τρίτο Πρόγραμμα της Ελληνικής Ραδιοφωνίας.
// ΣΧΟΛΙΑ
Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει αυτό το άρθρο.