VIDEO

Δ. Αβραμόπουλος: «Είμαι υπέρμαχος ότι πρέπει να γίνει η συνάντηση Μητσοτάκη-Ερντογάν»

Ο Δημήτρης Αβραμόπουλος επισημαίνει την ανάγκη συνάντησης στην Αθήνα το 2023 για τη σταθερότητα και τη συνεργασία Ελλάδας-Τουρκίας.

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του dedomeno.gr στην Google

Ο Δημήτρης Αβραμόπουλος εκφράζει τη θέση του υπέρ της αναγκαιότητας μιας συνάντησης μεταξύ του Έλληνα Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη και του Τούρκου Προέδρου Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν. Τονίζει ότι η επικοινωνία μεταξύ των δύο χωρών είναι κρίσιμη για την προώθηση της σταθερότητας και της συνεργασίας στην περιοχή.

Ο πρώην Ευρωπαίος Επίτροπος καλεί σε διάλογο, υπογραμμίζοντας τη σημασία της διατήρησης ανοιχτών καναλιών επικοινωνίας σε περιόδους έντασης. Η θέση του εντάσσεται σε μια ευρύτερη συζήτηση για τις σχέσεις Ελλάδας-Τουρκίας και τις προοπτικές για την ειρηνική συνύπαρξη.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο ΔΕΔΟΜΕΝΟ.

ΣΧΟΛΙΑ

Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει αυτό το άρθρο.

Αφήστε ένα σχόλιο

Η διεύθυνση email σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *.

Δ. Αβραμόπουλος: «Είμαι υπέρμαχος ότι πρέπει να γίνει η συνάντηση Μητσοτάκη-Ερντογάν»