SPORTS

Αβράμοβιτς: «Η πιο χαρούμενη απονομή χάλκινου μεταλλίου στην ιστορία των Ολυμπιακών Αγώνων»

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του dedomeno.gr στην Google

Ο Αλέκσα Αβράμοβιτς είναι ευτυχισμένος με όσα βίωσε στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Παρισιού και τόνισε πως η Σερβία, είναι η πιο χαρούμενη ομάδα που κατέκτησε το χάλκινο μετάλλιο.

Αναλυτικά τα όσα είπε ο παίκτης της ΤΣΣΚΑ Μόσχας:

«Νομίζω ήταν η πιο χαρούμενη απονομή χάλκινου μεταλλίου στην ιστορία των Ολυμπιακών Αγώνων. Γενικά, είναι δύσκολο να δεις έναν αθλητή από το Τσάτσακ να έχει την ευκαιρία να παίξει στους Ολυμπιακούς Αγώνες, πόσο μάλλον να κερδίσει ένα μετάλλιο.

Όταν ήμουν μικρός, είχαν τον στόχο να φέρω χαρά στη χώρα μου και στους ανθρώπους για τουλάχιστον μία στιγμή.

Η καρδιά μου είναι γεμάτη και δεν μπορώ να περιμένω να περάσω χρόνο και να βγάλω φωτογραφίες με όλους. Θα δώσω τον καλύτερό μου εαυτό».

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο ΔΕΔΟΜΕΝΟ.

ΣΧΟΛΙΑ

Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει αυτό το άρθρο.

Αφήστε ένα σχόλιο

Η διεύθυνση email σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *.

Αβράμοβιτς: «Η πιο χαρούμενη απονομή χάλκινου μεταλλίου στην ιστορία των Ολυμπιακών Αγώνων»