ΕΛΛΑΔΑ

Το «Αμαλία Φλέμινγκ» επαναλειτουργεί μετά την εκκένωση λόγω της φωτιάς στην Αττική – Το μήνυμα Γεωργιάδη

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του dedomeno.gr στην Google

Κανονικά λειτουργεί πάλι από την Παρασκευή (16.08.2024) το νοσοκομείο «Αμαλία Φλέμινγκ» στα Μελίσσια, ανακοίνωσε ο υπουργός Υγείας, Άδωνις Γεωργιάδης.

Σύμφωνα με ανάρτηση του υπουργού Υγείας, Άδωνι Γεωργιάδη στο Χ (πρώην Twitter), οι ασθενείς του «Αμαλία Φλέμινγκ» επιστρέφουν από την «Παμμακάριστο» με ασθενοφόρα του ΕΚΑΒ.

Το «Αμαλία Φλέμινγκ» έχει επανέλθει σε λειτουργία από τις 08.00 σήμερα σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα. Επιστρέφουν οι ασθενείς από την «Παμμακάριστο» με ΕΚΑΒ. Ευχαριστώ όλο το προσωπικό και την διοίκηση των δύο νοσοκομείων για την καλή τους δουλειά», έγραψε ο Άδωνις Γεωργιάδης.

Άδωνις Γεωργιάδης@AdonisGeorgiadi
.Το «Αμαλία Φλεμιγκ» έχει επανέλθει σε λειτουργία από τις 08.00 σήμερα σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα. Επιστρέφουν οι ασθενείς από την «Παμμακάριστο» με ΕΚΑΒ. Ευχαριστώ όλο το προσωπικό και την διοίκηση των δύο νοσοκομείων για την καλή τους δουλειά
Δείτε στο X

Υπενθυμίζεται ότι το νοσοκομείο «Αμαλία Φλέμινγκ» στα Μελίσσια εκκενώθηκε στις 12 Αυγούστου, μετά τη μεγάλη φωτιά που έπληξε την Αττική.

Όπως είχε ανακοινώσει ο υπουργός Υγείας, Άδωνις Γεωργιάδης, από το «Αμαλία Φλέμινγκ» μεταφέρθηκαν 23 ασθενείς. Οι 20 στην «Παμμακάριστο» και οι 3 στο «Σισμανόγλειο».

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο ΔΕΔΟΜΕΝΟ.

ΣΧΟΛΙΑ

Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει αυτό το άρθρο.

Αφήστε ένα σχόλιο

Η διεύθυνση email σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *.

Το «Αμαλία Φλέμινγκ» επαναλειτουργεί μετά την εκκένωση λόγω της φωτιάς στην Αττική – Το μήνυμα Γεωργιάδη