ΔΙΕΘΝΗ

Ιράν: Κάθε αμερικανική ενέργεια στα Στενά του Ορμούζ παραβιάζει την εκεχειρία

Ο Εμπραχίμ Αζιζί προειδοποιεί για αμερικανική παρέμβαση στα Στενά του Ορμούζ, τονίζοντας ότι θα θεωρηθεί ως παραβίαση της εκεχειρίας, ενώ απορρίπτει τις αμερικανικές κατηγορίες.

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του dedomeno.gr στην Google

Σαφές μήνυμα προς τις ΗΠΑ έστειλε ο επικεφαλής της επιτροπής εθνικής ασφάλειας του ιρανικού κοινοβουλίου, Εμπραχίμ Αζιζί, προειδοποιώντας ότι οποιαδήποτε αμερικανική παρέμβαση στο νέο θαλάσσιο καθεστώς των Στενών του Ορμούζ «θα θεωρηθεί παραβίαση της εκεχειρίας».

Ο Ιρανός αξιωματούχος τοποθετήθηκε μέσω ανάρτησής του στην πλατφόρμα X, απαντώντας στις θέσεις που αποδίδονται στην αμερικανική πλευρά. Ο Αζιζί απέρριψε όσα χαρακτήρισε ως «σενάρια επίρριψης ευθυνών» από πλευράς ΗΠΑ, ενώ υποστήριξε ότι η διαχείριση της περιοχής δεν μπορεί να γίνεται μέσα από δημόσιες αντιπαραθέσεις.

Στην ίδια ανάρτηση, ο επικεφαλής της επιτροπής εθνικής ασφάλειας του ιρανικού κοινοβουλίου τόνισε ότι τα Στενά του Ορμούζ και ο Περσικός Κόλπος «δεν μπορούν να διαχειρίζονται μέσω των αυταπατών που εκφράζονται σε αναρτήσεις του Τραμπ» και ότι «δεν αποτελούν χώρο για ρητορικές αντιπαραθέσεις».

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο ΔΕΔΟΜΕΝΟ.

ΣΧΟΛΙΑ

Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει αυτό το άρθρο.

Αφήστε ένα σχόλιο

Η διεύθυνση email σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *.

Ιράν: Κάθε αμερικανική ενέργεια στα Στενά του Ορμούζ παραβιάζει την εκεχειρία