ΔΙΕΘΝΗ

Ιράν: Δύο σκάφη πέρασαν το Στενό του Ορμούζ

Δύο φορτηγά πλοία διέσχισαν για πρώτη φορά το Στενό του Ορμούζ μετά τη συμφωνία κατάπαυσης πυρός μεταξύ Ιράν και ΗΠΑ, ελαφρύνοντας την κυκλοφορία στην περιοχή.

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του dedomeno.gr στην Google

Δύο πλοία διέσχισαν το Στενό του Ορμούζ από την στιγμή που το Ιράν δέχθηκε να ανοίξει το στρατηγικό πέρασμα στο πλαίσιο της συμφωνίας κατάπαυσης του πυρός με τις Ηνωμένες Πολιτείες σύμφωνα με τον ιστότοπο MarineTraffic.

Το πλοίο μεταφοράς χύδην φορτίου NJ Earth, φορτώθηκε στο Μπουσέρ και τώρα κατευθύνεται προς την Ινδία. Το άλλο, το Daytona Beach, είναι επίσης πλοίο μεταφοράς χύδην φορτίου και αναχώρησε από το Μπαντάρ Αμπάς.

Φαίνεται ότι ένας μικρός αριθμός άλλων σκαφών κατευθύνεται προς την κατεύθυνση του στενού.

Τα δεδομένα παρακολούθησης πλοίων από το MarineTraffic δείχνουν ότι χθες υπήρξαν 11 διελεύσεις, έξι τη Δευτέρα και 14 την Κυριακή.

Τα δεδομένα δείχνουν επίσης ότι εκατοντάδες πλοία παραμένουν στην περιοχή, συμπεριλαμβανομένων 426 δεξαμενόπλοιων, 34 πλοίων μεταφοράς LPG και 19 πλοίων LNG, πολλά από τα οποία είχαν ουσιαστικά ακινητοποιηθεί κατά τη διάρκεια της αναστάτωσης.

Οι ναυτιλιακοί αναλυτές της Lloyd’s List λένε ότι ορισμένοι πλοιοκτήτες προετοιμάζονται για μια γρήγορη έξοδο από τον κόλπο.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο ΔΕΔΟΜΕΝΟ.

ΣΧΟΛΙΑ

Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει αυτό το άρθρο.

Αφήστε ένα σχόλιο

Η διεύθυνση email σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *.

Ιράν: Δύο σκάφη πέρασαν το Στενό του Ορμούζ