Γ. Σαρακιώτης: «Δεν ανεξαρτητοποιήθηκα για να πιάσω στασίδι σε κάποιο φορέα»
Ο Γιάννης Σαρακιώτης, ανεξάρτητος βουλευτής, δήλωσε ότι η απόφασή του να ανεξαρτητοποιηθεί δεν έχει ως στόχο να εξασφαλίσει μια θέση σε κάποιο φορέα. Στη συζήτηση συμμετείχαν επίσης ο Δημήτρης Καιρίδης της ΝΔ και ο Θανάσης Γλαβίνας από το ΠΑΣΟΚ, οι οποίοι ανέφεραν την ανάγκη για σαφείς και αποτελεσματικές ρυθμίσεις στον τομέα της προστασίας των δανειοληπτών.
Η νέα ρύθμιση του «Νόμου Κατσέλη» ήταν στο επίκεντρο της συζήτησης, με τους συμμετέχοντες να επισημαίνουν τη σημασία της για την ενίσχυση της νομικής προστασίας των ευάλωτων πολιτών. Οι βουλευτές εξέφρασαν τις απόψεις τους σχετικά με τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει η πολιτική σκηνή και την ανάγκη για συνεργασία και διάλογο.
// ΣΧΟΛΙΑ
Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει αυτό το άρθρο.