VIDEO
Εισιτήριο αποβίβασης 3 ευρώ θέτει η Σύμη στους τουρίστες
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του dedomeno.gr στην Google
Από την 1η Μαΐου, οι τουρίστες που επισκέπτονται τη Σύμη θα καλούνται να πληρώνουν εισιτήριο αποβίβασης ύψους 3 ευρώ. Η απόφαση αυτή ελήφθη από τις τοπικές αρχές με στόχο τη διαχείριση της τουριστικής ροής και τη χρηματοδότηση των υπηρεσιών υποδοχής.
Η νέα πολιτική αναμένεται να συνεισφέρει στην προστασία του φυσικού περιβάλλοντος και στη βελτίωση των υποδομών του νησιού. Οι εκπρόσωποι της τοπικής κυβέρνησης υπογραμμίζουν ότι το εισιτήριο θα συμβάλει στην καλύτερη οργάνωση του τουριστικού τομέα και στην ενίσχυση της οικονομίας της περιοχής.
// ΣΧΟΛΙΑ
Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει αυτό το άρθρο.