VIDEO

Δ. Ουγγαρέζος: «Καταλαβαίνει ότι ο κ. Γεωργιάδης πήγε εκεί για να γλεντήσει αλλά ας αφήσει και ένα στασίδι, να μην εμφανιστεί»

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του dedomeno.gr στην Google

Η παρέα του «Buongiorno» σχολίασε τη χθεσινή πρεμιέρα της διαδικτυακής εκπομπής του Στέφανου Κασσελάκη, στην οποία συμμετείχε ο Άδωνις Γεωργιάδης ως πρώτος καλεσμένος. Ο Δ. Ουγγαρέζος εξέφρασε την άποψη ότι ο Γεωργιάδης φαίνεται να έχει πάει στην εκπομπή για να διασκεδάσει, αλλά τόνισε την ανάγκη να διατηρείται και κάποια σοβαρότητα στην παρουσία του.

Η συζήτηση επικεντρώθηκε στην προσέγγιση των καλεσμένων και την υποχρέωσή τους να σέβονται τον χώρο και την εκπομπή. Ο Ουγγαρέζος υπογράμμισε πως είναι σημαντικό οι πολιτικοί να έχουν και μια επιφυλακτικότητα, προκειμένου να μην αποδυναμώνεται η σοβαρότητα των θεμάτων που συζητούνται.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο ΔΕΔΟΜΕΝΟ.

ΣΧΟΛΙΑ

Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει αυτό το άρθρο.

Αφήστε ένα σχόλιο

Η διεύθυνση email σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *.

Δ. Ουγγαρέζος: «Καταλαβαίνει ότι ο κ. Γεωργιάδης πήγε εκεί για να γλεντήσει αλλά ας αφήσει και ένα στασίδι, να μην εμφανιστεί»