Μητσοτάκης – Δένδιας στα εγκαίνια του Κέντρου Κυβερνοάμυνας στο Πεντάγωνο
Στα εγκαίνια του νέου Κέντρου Κυβερνοάμυνας που πραγματοποιήθηκαν στο Πεντάγωνο, παρευρέθηκαν ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης και ο Υπουργός Εξωτερικών Νίκος Δένδιας. Το κέντρο έχει ως στόχο την ενίσχυση της εθνικής ασφάλειας μέσω της προστασίας των ψηφιακών υποδομών της χώρας και της καταπολέμησης των κυβερνοεπιθέσεων.
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης τόνισε τη σημασία της κυβερνοάμυνας στην σύγχρονη εποχή, επισημαίνοντας ότι η προστασία των δεδομένων είναι κρίσιμη για την εθνική ασφάλεια. Ο Νίκος Δένδιας υπογράμμισε τη συνεργασία με διεθνείς εταίρους για την αποτελεσματική αντιμετώπιση των ψηφιακών απειλών, αναδεικνύοντας την ανάγκη για συνεχή εκπαίδευση και ενημέρωση στο πεδίο αυτό.
// ΣΧΟΛΙΑ
Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει αυτό το άρθρο.