Αυτοψία του υπουργού Περιβάλλοντος και Ενέργειας Σταύρου Παπασταύρου στα αρδευτικά έργα στην Κωπαΐδα
Ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας πραγματοποίησε αυτοψία στα αρδευτικά έργα της Κωπαΐδας, επικεντρώνοντας την προσοχή του στην προοπτική αναβάθμισης της αγροτικής παραγωγής στην περιοχή. Η επίσκεψη αυτή εντάσσεται στο πλαίσιο των προσπαθειών της κυβέρνησης για τη βελτίωση των υποδομών και την ενίσχυση της βιωσιμότητας των αγροτικών δραστηριοτήτων.
Κατά τη διάρκεια της αυτοψίας, ο υπουργός εξέφρασε την ικανοποίησή του για την πρόοδο των έργων και τόνισε τη σημασία της ορθής διαχείρισης των υδάτινων πόρων. Παράλληλα, υπογράμμισε τη δέσμευση της πολιτείας να στηρίξει τους αγρότες με σύγχρονες πρακτικές και τεχνολογίες, προκειμένου να διασφαλιστεί η ανάπτυξη της περιοχής.
// ΣΧΟΛΙΑ
Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει αυτό το άρθρο.