VIDEO
Τραγωδία στη Βάρη: Νεκροί δύο εργάτες από ηλεκτροπληξία
Δύο εργάτες 39 και 21 ετών πέθαναν από ηλεκτροπληξία στη Βάρη κατά τη διάρκεια εργασιών, με τις αρχές να διερευνούν τα αίτια της τραγωδίας.
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του dedomeno.gr στην Google
Δύο εργάτες, ηλικίας 39 και 21 ετών, έχασαν τη ζωή τους από ηλεκτροπληξία κατά τη διάρκεια εργασιών στη Βάρη. Οι άνδρες διακομίστηκαν άμεσα στο Ασκληπιείο Βούλας από ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ, όπου διαπιστώθηκε δυστυχώς ο θάνατός τους.
Η τραγωδία αυτή έχει σοκάρει την τοπική κοινωνία, ενώ οι αρχές διεξάγουν έρευνα για τις συνθήκες του θανατηφόρου ατυχήματος. Οι εργαζόμενοι στον τομέα της κατασκευής καλούνται να τηρούν αυστηρά μέτρα ασφαλείας για την αποφυγή παρόμοιων περιστατικών στο μέλλον.
// ΣΧΟΛΙΑ
Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει αυτό το άρθρο.