VIDEO

Σε απόγνωση ο Α. Κανάκης: «Κόπηκε το ρεύμα – Ελπίζουμε ότι όλα θα πάνε καλά»

Η εκπομπή συνεχίζει με γεννήτρια λόγω διακοπής ρεύματος, με τον Κανάκη να εκφράζει ανησυχία αλλά και ελπίδα για θετική συνέχεια.

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του dedomeno.gr στην Google

Η εκπομπή “Ράδιο Αρβύλα” αντιμετώπισε σοβαρό πρόβλημα με την ηλεκτροδότηση, αναγκάζοντας την παραγωγή να λειτουργήσει με γεννήτρια. Ο Αντώνης Κανάκης, σε δηλώσεις του, εξέφρασε την ανησυχία του για την κατάσταση και ελπίζει ότι όλα θα εξελιχθούν θετικά.

Η διακοπή ρεύματος προκάλεσε αναστάτωση στην ομάδα, ωστόσο η εκπομπή συνεχίζει να προβάλλεται με δυσκολίες. Οι παρουσιαστές προσπαθούν να κρατήσουν το κλίμα θετικό και να διατηρήσουν την ψυχαγωγία του κοινού, παρά τις αντίξοες συνθήκες.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο ΔΕΔΟΜΕΝΟ.

ΣΧΟΛΙΑ

Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει αυτό το άρθρο.

Αφήστε ένα σχόλιο

Η διεύθυνση email σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *.

Σε απόγνωση ο Α. Κανάκης: «Κόπηκε το ρεύμα – Ελπίζουμε ότι όλα θα πάνε καλά»