VIDEO
Σε απόγνωση ο Α. Κανάκης: «Κόπηκε το ρεύμα – Ελπίζουμε ότι όλα θα πάνε καλά»
Η εκπομπή συνεχίζει με γεννήτρια λόγω διακοπής ρεύματος, με τον Κανάκη να εκφράζει ανησυχία αλλά και ελπίδα για θετική συνέχεια.
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του dedomeno.gr στην Google
Η εκπομπή “Ράδιο Αρβύλα” αντιμετώπισε σοβαρό πρόβλημα με την ηλεκτροδότηση, αναγκάζοντας την παραγωγή να λειτουργήσει με γεννήτρια. Ο Αντώνης Κανάκης, σε δηλώσεις του, εξέφρασε την ανησυχία του για την κατάσταση και ελπίζει ότι όλα θα εξελιχθούν θετικά.
Η διακοπή ρεύματος προκάλεσε αναστάτωση στην ομάδα, ωστόσο η εκπομπή συνεχίζει να προβάλλεται με δυσκολίες. Οι παρουσιαστές προσπαθούν να κρατήσουν το κλίμα θετικό και να διατηρήσουν την ψυχαγωγία του κοινού, παρά τις αντίξοες συνθήκες.
// ΣΧΟΛΙΑ
Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει αυτό το άρθρο.