VIDEO

Δ. Θεοδωρόπουλος μετά την ήττα των Αθηναίων: Δείξαμε άθλια νοοτροπία

Ο προπονητής ζητάει από τους παίκτες να αναλάβουν ευθύνες μετά την απογοητευτική εμφάνιση στο γήπεδο και να ενισχύσουν την αφοσίωσή τους στις προπονήσεις.

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του dedomeno.gr στην Google

Ο Δ. Θεοδωρόπουλος εκφράζει τη δυσαρέσκειά του μετά την πρόσφατη ήττα της ομάδας του, επισημαίνοντας την έλλειψη σωστής νοοτροπίας από τους παίκτες. Αναφέρει ότι η απογοητευτική εμφάνιση στο γήπεδο δεν αντιπροσωπεύει τις προσδοκίες των φιλάθλων και της διοίκησης.

Ο προπονητής τονίζει την ανάγκη για αυτοκριτική και βελτίωση, προκειμένου η ομάδα να επιστρέψει σε σωστό δρόμο. Η δήλωσή του καλεί τους παίκτες να αναλάβουν τις ευθύνες τους και να επιδείξουν μεγαλύτερη αφοσίωση στις επόμενες προπονήσεις και αγώνες.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο ΔΕΔΟΜΕΝΟ.

ΣΧΟΛΙΑ

Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει αυτό το άρθρο.

Αφήστε ένα σχόλιο

Η διεύθυνση email σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *.

Δ. Θεοδωρόπουλος μετά την ήττα των Αθηναίων: Δείξαμε άθλια νοοτροπία