Δ. Θεοδωρόπουλος μετά την ήττα των Αθηναίων: Δείξαμε άθλια νοοτροπία
Ο προπονητής ζητάει από τους παίκτες να αναλάβουν ευθύνες μετά την απογοητευτική εμφάνιση στο γήπεδο και να ενισχύσουν την αφοσίωσή τους στις προπονήσεις.
Ο Δ. Θεοδωρόπουλος εκφράζει τη δυσαρέσκειά του μετά την πρόσφατη ήττα της ομάδας του, επισημαίνοντας την έλλειψη σωστής νοοτροπίας από τους παίκτες. Αναφέρει ότι η απογοητευτική εμφάνιση στο γήπεδο δεν αντιπροσωπεύει τις προσδοκίες των φιλάθλων και της διοίκησης.
Ο προπονητής τονίζει την ανάγκη για αυτοκριτική και βελτίωση, προκειμένου η ομάδα να επιστρέψει σε σωστό δρόμο. Η δήλωσή του καλεί τους παίκτες να αναλάβουν τις ευθύνες τους και να επιδείξουν μεγαλύτερη αφοσίωση στις επόμενες προπονήσεις και αγώνες.
// ΣΧΟΛΙΑ
Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει αυτό το άρθρο.