Υποχώρησε το έδαφος και άνοιξε κρατήρας δίπλα σε σπίτια στις Φυτείεες του δήμου Ξηρομέρου
Απρόσμενος γεωλογικός κίνδυνος στις Φυτείες Ξηρομέρου με άνοιγμα κρατήρα κοντά σε κατοικίες προκαλεί ανησυχία στους κατοίκους
Άφωνοι έμειναν οι κάτοικοι στις Φυτείες του δήμου Ξηρομέρου, καθώς διαπίστωσαν την εμφάνιση ενός κρατήρα στο έδαφος, ο οποίος έχει αρκετά μέτρα διάμετρο και βάθος, δίπλα σε κατοικίες. Το φαινόμενο της καθίζησης δεν είναι σπάνιο στην περιοχή, προκαλώντας έντονη ανησυχία στους κατοίκους και τις τοπικές αρχές.
Ο δρ. γεωλογίας από την Ελληνική Αρχή Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών, Παναγιώτης Πάσχος, μίλησε για τους πιθανούς λόγους του φαινομένου και την ανάγκη για άμεσες παρεμβάσεις. Η κατάσταση παρακολουθείται στενά, καθώς οι αρχές εξετάζουν τις επιπτώσεις και τα μέτρα πρόληψης που πρέπει να ληφθούν.
// ΣΧΟΛΙΑ
Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει αυτό το άρθρο.