Συγκίνηση στη Θέρμη στην εκδήλωση για τα θύματα της τραγωδίας των Τεμπών
Συγκέντρωση κατοίκων στη Θέρμη για να τιμήσουν τα θύματα των Τεμπών και να διεκδικήσουν καλύτερη ασφάλεια στις συγκοινωνίες
Στην κεντρική πλατεία της Θέρμης, πλήθος κόσμου συγκεντρώθηκε για να τιμήσει τη μνήμη των 57 θυμάτων της τραγωδίας των Τεμπών. Η εκδήλωση, που πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 10 Σεπτεμβρίου 2025, είχε ως κεντρικό θέμα την ανάγκη για καλύτερες συνθήκες ασφάλειας στις συγκοινωνίες.
Με έντονα συναισθήματα, οι συμμετέχοντες φώναξαν «Δεν έχω οξυγόνο», αναδεικνύοντας τη σημασία της πρόληψης και της ευαισθητοποίησης γύρω από τις σιδηροδρομικές μεταφορές. Οι ομιλητές κάλεσαν τις αρχές να λάβουν μέτρα ώστε να μην επαναληφθούν τέτοιες τραγωδίες στο μέλλον.
// ΣΧΟΛΙΑ
Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει αυτό το άρθρο.