VIDEO

Έλαβε λογαριασμό νερού 37.000 ευρώ και βρέθηκε στο νοσοκομείο: «Ένιωσα πόνο στο στήθος»

Ο υπέρογκος λογαριασμός νερού προκάλεσε έντονο στρες σε πολίτη, ο οποίος κατέληξε στο νοσοκομείο από τον πανικό του

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του dedomeno.gr στην Google

Ένας πολίτης έλαβε λογαριασμό νερού ύψους 37.000 ευρώ, γεγονός που τον οδήγησε σε σοβαρές ανησυχίες για την οικονομική του κατάσταση. Μετά την αποστολή του λογαριασμού, ένιωσε έντονο πόνο στο στήθος και χρειάστηκε να μεταφερθεί στο νοσοκομείο για ιατρική βοήθεια.

Ο ίδιος αναφέρει ότι δεν είναι ο μόνος που αντιμετωπίζει προβλήματα με την καταμέτρηση του νερού, καθώς υπάρχουν και άλλοι πολίτες που έχουν λάβει υπέρογκους λογαριασμούς. Το περιστατικό έχει προκαλέσει ανησυχία στην τοπική κοινωνία, με πολλές φωνές να ζητούν διαφάνεια και έλεγχο στις διαδικασίες καταμέτρησης.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο ΔΕΔΟΜΕΝΟ.

ΣΧΟΛΙΑ

Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει αυτό το άρθρο.

Αφήστε ένα σχόλιο

Η διεύθυνση email σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *.

Έλαβε λογαριασμό νερού 37.000 ευρώ και βρέθηκε στο νοσοκομείο: «Ένιωσα πόνο στο στήθος»