VIDEO

Πάτρα: Βγήκε από την ΜΕΘ στο Τορίνο ο 15χρονος μετά την επιτυχής μεταμόσχευση ήπατος – Η ανακοίνωση του Νοσοκομείου

Επιτυχής μεταμόσχευση ήπατος για τον 15χρονο Δημήτρη στο Τορίνο – Βγήκε από την ΜΕΘ και παρουσιάζει σταθερή βελτίωση

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του dedomeno.gr στην Google

Ευχάριστες εξελίξεις για τον 15χρονο Δημήτρη από τα Φάρσαλα, ο οποίος βγήκε από τη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου Τορίνο. Ο νεαρός, που νοσηλεύεται πλέον σε Μονάδα Αυξημένης Φροντίδας, παρουσιάζει σταθερή βελτίωση και έχει επικοινωνία με το περιβάλλον του.

Η επιτυχημένη μεταμόσχευση ήπατος πραγματοποιήθηκε την περασμένη Τετάρτη και διήρκεσε δέκα ώρες. Ο Δημήτρης είχε εισαχθεί σε κρίσιμη κατάσταση λόγω σπάνιου συνδρόμου ανυδροσίας και θερμοπληξίας που προκάλεσε οξεία ηπατική ανεπάρκεια, παραμένοντας διασωληνωμένος για εννέα ημέρες μέχρι το Σάββατο.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο ΔΕΔΟΜΕΝΟ.

ΣΧΟΛΙΑ

Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει αυτό το άρθρο.

Αφήστε ένα σχόλιο

Η διεύθυνση email σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *.

Πάτρα: Βγήκε από την ΜΕΘ στο Τορίνο ο 15χρονος μετά την επιτυχής μεταμόσχευση ήπατος – Η ανακοίνωση του Νοσοκομείου