Συνάντηση Γ. Γεραπετρίτη με τον Υπουργό Εξωτερικών και Εξωτερικού Εμπορίου της Δημοκρατίας της Βόρειας Μακεδονίας, T. Mucunski
Συνάντηση Γεραπετρίτη με τον Βορειομακεδόνα Υπουργό Εξωτερικών για ενίσχυση διμερών σχέσεων και περιφερειακή σταθερότητα
Ο Υπουργός Εξωτερικών Γιώργος Γεραπετρίτης υποδέχθηκε σήμερα στην Αθήνα τον ομόλογό του από τη Βόρεια Μακεδονία, Timcho Mucunski. Η συνάντηση επικεντρώθηκε σε θέματα διμερούς συνεργασίας και περιφερειακής σταθερότητας, με έμφαση στην προώθηση των εμπορικών σχέσεων μεταξύ των δύο χωρών.
Μετά τις διευρυμένες συνομιλίες μεταξύ των αντιπροσωπειών, οι δύο Υπουργοί θα προβούν σε κοινές δηλώσεις προς τον Τύπο. Η επίσκεψη Mucunski εντάσσεται στο πλαίσιο της συνεχιζόμενης προσπάθειας για εμβάθυνση των σχέσεων και επίλυση εκκρεμών ζητημάτων μεταξύ Ελλάδας και Βόρειας Μακεδονίας.
// ΣΧΟΛΙΑ
Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει αυτό το άρθρο.