SPORTS

Άντονι: «Είναι… γιος μου ο Μπογκντάνοβιτς»

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του dedomeno.gr στην Google

Ο “Μέλο” (έχει εγκαταλείψει την ενεργό δράση) δεν κρατά καμία κακία στον Μπόγκνταν Μπογκντάνοβιτς και εκφράζει τον θαυμασμό του για τον άσο των Ατλάντα Χοκς.

«Ο Μπόγκι έδειχνε απλώς την αγάπη του. Είναι… γιος μου! Δεν πρόκειται να του πω τίποτα. Έπαιζε, έβαλε κάποια σουτ και τα πανηγύρισε. Το έχει κάνει και πολλές φορές μέσα στη σεζόν στο ΝΒΑ. Εκτιμώ που πολλοί έσπευσαν να με υπερασπιστούν, αλλά δεν με πείραξε καθόλου. Ήθελα να τον χειροκροτήσω, αλλά προσπάθησα να συγκρατηθώ. τόνισε ο «Μέλο» σε podcast.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο ΔΕΔΟΜΕΝΟ.

ΣΧΟΛΙΑ

Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει αυτό το άρθρο.

Αφήστε ένα σχόλιο

Η διεύθυνση email σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *.

Άντονι: «Είναι… γιος μου ο Μπογκντάνοβιτς»