SPORTS

Ρουί Μότα: «Ο Αλμέιδα άρχισε να μου φωνάζει, καλή επιτυχία στην ΑΕΚ»

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του dedomeno.gr στην Google

Αναλυτικά οι δηλώσεις του Ρουί Μότα:

«Είμαι πολύ χαρούμενος για την ομάδα μου. Ο Αλμέιδα άρχισε να μου φωνάζει. Είναι φυσιολογικό να έχουν νεύρα, είναι ένα μεγάλο κλαμπ, έχει μεγάλο μπάτζετ και ήθελε να προκριθεί.

Καταφέραμε με καρδιά να προκριθούμε, έχουμε μια πολύ καλά οργανωμένη ομάδα. Το καταλαβαίνω, είναι το πάθος του ποδοσφαίρου. Είναι ένα πολύ όμορφο γήπεδο, εύχομαι στην ΑΕΚ καλή επιτυχία».//Π.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο ΔΕΔΟΜΕΝΟ.

ΣΧΟΛΙΑ

Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει αυτό το άρθρο.

Αφήστε ένα σχόλιο

Η διεύθυνση email σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *.

Ρουί Μότα: «Ο Αλμέιδα άρχισε να μου φωνάζει, καλή επιτυχία στην ΑΕΚ»