ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Μετά το Πάσχα η συνάντηση Μητσοτάκη με Ερντογάν στην Άγκυρα – Τι συζήτησαν Γεραπετρίτης και Φιντάν

Συνεχίζεται η προετοιμασία για το 6ο Ανώτατο Συμβούλιο Ελλάδας-Τουρκίας και τη συνάντηση Μητσοτάκη-Ερντογάν με στόχο τη διεύρυνση της συνεργασίας των δύο χωρών.

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του dedomeno.gr στην Google

Οι διεργασίες για το 6ο Ανώτατο Συμβούλιο Συνεργασίας Ελλάδας-Τουρκίας συνεχίζονται κανονικά, με τη συνάντηση του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη και του Τούρκου Προέδρου Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν να προγραμματίζεται για μετά το Πάσχα. Οι υπουργοί Εξωτερικών των δύο χωρών, Γιώργος Γεραπετρίτης και Χακάν Φιντάν, συναντήθηκαν στο περιθώριο της Συνόδου του ΝΑΤΟ στις Βρυξέλλες και έδωσαν το πράσινο φως για τη διεξαγωγή του Συμβουλίου.

Ο ελληνοτουρκικός διάλογος προχωρά παρά τον προβληματισμό που υπήρξε στην Αθήνα λόγω των εσωτερικών τριγμών στην Τουρκία μετά την προφυλάκιση του Εκρέμ Ιμάμογλου. Οι δύο υπουργοί συζήτησαν επίσης για την οργάνωση ελληνικής επιχειρηματικής αποστολής στην Κωνσταντινούπολη στις 8-9 Μαΐου, καθώς και για τις διατλαντικές σχέσεις και τις διεθνείς εξελίξεις, ενώ ανανέωσαν το ραντεβού τους για την άτυπη Σύνοδο των ΥΠΕΞ του ΝΑΤΟ στις 14-15 Μαΐου.

Πιο αναλυτικά:

Κανονικά συνεχίζονται οι διεργασίες για την προετοιμασία του Ανώτατου Συμβουλίου Συνεργασίας Ελλάδας – Τουρκίας στην Άγκυρα και η συνάντηση του Πρωθυπουργού, Κυριάκου Μητσοτάκη με τον Τούρκο πρόεδρο, Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν.

Ο υπουργός Εξωτερικών, Γιώργος Γεραπετρίτης και ο Τούρκος ομόλογός του, Χακάν Φιντάν συναντήθηκαν χθες στο περιθώριο της Συνόδου των υπουργών Εξωτερικών του ΝΑΤΟ στις Βρυξέλλες.

Οι δύο υπουργοί άναψαν τυπικά το πράσινο φως για την διενέργεια του 6ου Ανώτατου Συμβουλίου Συνεργασίας το οποίο διπλωματικές πηγές τοποθετούν «μετά το Πάσχα» ενώ ο ακριβής χρόνος διεξαγωγής του θα καθοριστεί με βάση τα προγράμματα του Έλληνα Πρωθυπουργού και του Τούρκου Προέδρου.

Η συνάντηση Γεραπετρίτη – Φιντάν έδειξε ότι ο ελληνοτουρκικός διάλογος προχωράει κανονικά παρά τον προβληματισμό που υπήρξε στην Αθήνα για το εάν θα πρέπει να συνεχιστεί όσο υπάρχουν εσωτερικοί τριγμοί και έντονες αντιδράσεις στην Τουρκία από την προφυλάκιση του Εκρέμ Ιμάμογλου.

Οι δύο υπουργοί συζήτησαν επίσης για την διοργάνωση ελληνικής επιχειρηματικής αποστολής στην Κωνσταντινούπολη στο πλαίσιο της θετικής ατζέντας στις 8 και 9 Μαΐου. Παράλληλα έθεσαν επί τάπητος την πορεία των διατλαντικών σχέσεων και τις διεθνείς και περιφερειακές εξελίξεις, ενώ ανανέωσαν το ραντεβού τους για την άτυπη Σύνοδο των ΥΠΕΞ του ΝΑΤΟ στις 14 και 15 Μαΐου.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο ΔΕΔΟΜΕΝΟ.

ΣΧΟΛΙΑ

Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει αυτό το άρθρο.

Αφήστε ένα σχόλιο

Η διεύθυνση email σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *.

Μετά το Πάσχα η συνάντηση Μητσοτάκη με Ερντογάν στην Άγκυρα – Τι συζήτησαν Γεραπετρίτης και Φιντάν