LIFE

Γιώργος Μυλωνάκης: Εξήλθε από τη ΜΕΘ μετά από σχεδόν 1 μήνα θεραπείας – Το ιατρικό δελτίο

Ο Γιώργος Μυλωνάκης εξήλθε από τη ΜΕΘ του Ευαγγελισμού, με κλινική βελτίωση, και μεταβαίνει σε κέντρο αποκατάστασης στις 11 Μαΐου 2026.

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του dedomeno.gr στην Google

Μετά από σχεδόν 1 μήνα που ο Γιώργος Μυλωνάκης νοσηλευόταν στη ΜΕΘ, σύμφωνα με το νέο ιατρικό ανακοινωθέν ο υφυπουργός παρά τω Πρυθυπουργώ έλαβε το πράσινο φως για να βγει από την κατάσταση καταστολής και να ξεκινήσει την απαραίτητη αποκατάσταση.

Το ιατρικό ανακοινωθέν για τον Γιώργο Μυλωνάκη

Γιώργος Μυλωνάκης

Ο υφυπουργός παρά τω Πρωθυπουργώ κος Γεώργιος Μυλωνάκης, σήμερα 11 Μαϊου 2026 εξήλθε της ΜΕΘ του Νοσοκομείου ΓΝΑ ¨Ο ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ¨, καθώς η κλινική του κατάσταση παρουσιάζει βελτίωση και κρίνεται σκόπιμη η μεταφορά του σε εξειδικευμένο κέντρο αποκατάστασης. O Γιώργος Μυλωνάκης, να αναφέρουμε, πως νοσηλευόταν στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του Ευαγγελισμού ο Γιώργος Μυλωνάκης, για σχεδόν ένα μήνα.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο ΔΕΔΟΜΕΝΟ.

ΣΧΟΛΙΑ

Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει αυτό το άρθρο.

Αφήστε ένα σχόλιο

Η διεύθυνση email σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *.

Γιώργος Μυλωνάκης: Εξήλθε από τη ΜΕΘ μετά από σχεδόν 1 μήνα θεραπείας – Το ιατρικό δελτίο