ΔΙΕΘΝΗ

Ιράν: Κατηγορεί τις ΗΠΑ για παραβίαση της ανακωχής και υπόσχεται αντίποινα για την επίθεση σε σκάφος

Η Khatam al-Anbiya κατηγορεί τη Δευτέρα τις ΗΠΑ για πυρά στον Κόλπο του Ομάν, επισημαίνοντας παραβίαση εκεχειρίας και προαναγγέλλοντας αντίποινα.

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του dedomeno.gr στην Google

Η ανώτατη ενιαία στρατιωτική διοίκηση του Ιράν, η Khatam al-Anbiya, κατηγόρησε τις ΗΠΑ ότι παραβίασαν εκεχειρία, ανοίγοντας πυρ εναντίον ιρανικού εμπορικού πλοίου στον Κόλπο του Ομάν. Η ιρανική πλευρά υποστήριξε ότι το περιστατικό συνιστά σοβαρή παραβίαση και προειδοποίησε με αντίποινα.

Σύμφωνα με κρατικά μέσα ενημέρωσης, εκπρόσωπος της Khatam al-Anbiya δήλωσε νωρίς τη Δευτέρα ότι το πλοίο εκτελούσε δρομολόγιο από την Κίνα προς το Ιράν. Με αυτόν τον τρόπο, η Τεχεράνη συνέδεσε άμεσα το συμβάν με τις ΗΠΑ και κλιμάκωσε τη ρητορική της γύρω από την υπόθεση.

Ο ίδιος εκπρόσωπος ανέφερε: «Προειδοποιούμε ότι οι ένοπλες δυνάμεις της Ισλαμικής Δημοκρατίας του Ιράν θα απαντήσουν σύντομα και θα προβούν σε αντίποινα για αυτή την ένοπλη πειρατεία από τον στρατό των ΗΠΑ».

Η υπόθεση, όπως παρουσιάζεται από την ιρανική στρατιωτική διοίκηση, εντείνει την ένταση στην ευρύτερη περιοχή και επαναφέρει στο προσκήνιο την ασφάλεια της ναυσιπλοΐας στον Κόλπο του Ομάν.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο ΔΕΔΟΜΕΝΟ.

ΣΧΟΛΙΑ

Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει αυτό το άρθρο.

Αφήστε ένα σχόλιο

Η διεύθυνση email σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *.

Ιράν: Κατηγορεί τις ΗΠΑ για παραβίαση της ανακωχής και υπόσχεται αντίποινα για την επίθεση σε σκάφος