Έσβησαν μουντζούρες και συνθήματα για να υποδεχτούν το Μετρό στην Καλαμαριά
Εθελοντές και στελέχη του δήμου Καλαμαριάς συμμετείχαν σε δράση καθαρισμού του παραλιακού μετώπου, προκειμένου να προετοιμάσουν την περιοχή για την επικείμενη επέκταση της γραμμής του Μετρό. Ανάμεσα στους συμμετέχοντες ήταν η αντιδήμαρχος Τεχνικών Υπηρεσιών, Ελπίδα Καλπίδου, η οποία δήλωσε ότι στόχος είναι η περιοχή να αποκτήσει μια πιο όμορφη εικόνα ενόψει της αύξησης της επισκεψιμότητας.
Η δράση περιλάμβανε την αποκατάσταση βανδαλισμένων επιφανειών, με στόχο την αναβάθμιση της περιοχής. Οι συμμετέχοντες τόνισαν τη σημασία της καθαριότητας για την προώθηση του παραλιακού μετώπου ως τουριστικού προορισμού και την ενίσχυση της τοπικής κοινότητας.
// ΣΧΟΛΙΑ
Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει αυτό το άρθρο.