Παρουσίαση κοινού Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών Πανεπιστημίου Θεσσαλίας και Columbia University
Στις 25 Ιουνίου 2026, πραγματοποιήθηκε η παρουσίαση ενός κοινού μεταπτυχιακού προγράμματος σπουδών, που συνδυάζει την Ανθρωπιστική Δράση και τη Διαχείριση Δημόσιας Υγείας, ανάμεσα στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας και το Teachers College του Columbia University. Στην εκδήλωση συμμετείχαν διακεκριμένοι ομιλητές, όπως ο Πρύτανης του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας και ο επιστημονικός συντονιστής του HERO-HEALTH, καθηγητής Χαράλαμπος Μπιλλίνης.
Η εκδήλωση ενίσχυσε τη συνεργασία μεταξύ των δύο ιδρυμάτων και ανέδειξε τη σημασία της εκπαίδευσης και της καινοτομίας σε κρίσιμους τομείς όπως η δημόσια υγεία. Με την παρουσία εκπροσώπων της κυβέρνησης, συμπεριλαμβανομένων υπουργών, υπογραμμίστηκε η δέσμευση για την προώθηση της έρευνας και της εκπαίδευσης στον τομέα της υγείας.
// ΣΧΟΛΙΑ
Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει αυτό το άρθρο.