VIDEO
«Μου έστειλαν αγωγή γιατί μπήκα στο νόμο Κατσέλη» – Τι λένε δανειολήπτες για την νέα απόφαση
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του dedomeno.gr στην Google
Δανειολήπτες εκφράζουν τις ανησυχίες τους σχετικά με τη νέα απόφαση που αφορά τον νόμο Κατσέλη, ο οποίος παρέχει προστασία σε υπερχρεωμένα νοικοκυριά. Πολλοί καταγγέλλουν ότι δέχονται νομικές ενέργειες από τράπεζες, ισχυριζόμενοι ότι οι ενέργειές τους για να αξιοποιήσουν τον νόμο οδηγούν σε αγωγές εις βάρος τους.
Συγκεκριμένα, οι δανειολήπτες αναφέρουν ότι η κατάσταση έχει γίνει πιο δύσκολη και πως οι τράπεζες επιδιώκουν να αμφισβητήσουν την εφαρμογή του νόμου. Η ανησυχία τους εστιάζεται στο πώς θα επηρεαστεί η οικονομική τους κατάσταση και η δυνατότητα τους να διατηρήσουν τις κατοικίες τους.
// ΣΧΟΛΙΑ
Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει αυτό το άρθρο.