VIDEO
«Καταστρεφόμαστε» λένε οι αγρότες και βγαίνουν ξανά στους δρόμους
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του dedomeno.gr στην Google
Αγρότες από τις Μαλγάρες κατέβηκαν και πάλι στους δρόμους, εκφράζοντας την αγανάκτησή τους για τις δύσκολες συνθήκες που αντιμετωπίζουν στον τομέα τους. Οι διαμαρτυρίες αφορούν τις χαμηλές τιμές προϊόντων και την αύξηση του κόστους παραγωγής, που απειλούν την επιβίωσή τους.
Οι συμμετέχοντες ζητούν τη στήριξη της πολιτείας και τη λήψη άμεσων μέτρων για την ενίσχυση του αγροτικού τομέα. Η κινητοποίηση αυτή έρχεται σε μια κρίσιμη περίοδο, όπου οι αγρότες νιώθουν ότι οι κόποι τους δεν αναγνωρίζονται επαρκώς, με αποτέλεσμα να προγραμματίζουν περαιτέρω δράσεις αν δεν υπάρξουν ανταποκρίσεις στα αιτήματά τους.
// ΣΧΟΛΙΑ
Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει αυτό το άρθρο.