VIDEO
Γ. Τζαβάρας, Δήμαρχος Ορχομενού: «Η φωτιά άρχισε από δύσβατο σημείο ψηλά στο βουνό»
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του dedomeno.gr στην Google
Σε ύφεση βρίσκεται η πυρκαγιά που ξέσπασε στο Ακραίφνιο Βοιωτίας, σύμφωνα με δηλώσεις του Δημάρχου Ορχομενού, Γ. Τζαβάρα. Ο Δήμαρχος ανέφερε ότι η φωτιά ξεκίνησε από δύσβατο σημείο ψηλά στο βουνό, καθιστώντας τη δύσκολη την πρόσβαση των πυροσβεστικών δυνάμεων.
Η κατάσταση φαίνεται να έχει βελτιωθεί, καθώς η Εθνική Οδός Αθηνών – Λαμίας έχει ανοίξει ξανά για την κυκλοφορία. Οι αρχές παρακολουθούν στενά την εξέλιξη της φωτιάς και προετοιμάζουν σχέδια για την αποκατάσταση τυχόν ζημιών στην περιοχή.
// ΣΧΟΛΙΑ
Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει αυτό το άρθρο.