VIDEO

Γ. Τζαβάρας, Δήμαρχος Ορχομενού: «Η φωτιά άρχισε από δύσβατο σημείο ψηλά στο βουνό»

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του dedomeno.gr στην Google

Σε ύφεση βρίσκεται η πυρκαγιά που ξέσπασε στο Ακραίφνιο Βοιωτίας, σύμφωνα με δηλώσεις του Δημάρχου Ορχομενού, Γ. Τζαβάρα. Ο Δήμαρχος ανέφερε ότι η φωτιά ξεκίνησε από δύσβατο σημείο ψηλά στο βουνό, καθιστώντας τη δύσκολη την πρόσβαση των πυροσβεστικών δυνάμεων.

Η κατάσταση φαίνεται να έχει βελτιωθεί, καθώς η Εθνική Οδός Αθηνών – Λαμίας έχει ανοίξει ξανά για την κυκλοφορία. Οι αρχές παρακολουθούν στενά την εξέλιξη της φωτιάς και προετοιμάζουν σχέδια για την αποκατάσταση τυχόν ζημιών στην περιοχή.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο ΔΕΔΟΜΕΝΟ.

ΣΧΟΛΙΑ

Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει αυτό το άρθρο.

Αφήστε ένα σχόλιο

Η διεύθυνση email σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *.

Γ. Τζαβάρας, Δήμαρχος Ορχομενού: «Η φωτιά άρχισε από δύσβατο σημείο ψηλά στο βουνό»