VIDEO

Γεωργιάδης: «Έχουμε κάνει τη μεγαλύτερη ψηφιοποίηση του ΕΣΥ στην Ευρώπη»

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του dedomeno.gr στην Google

Ο υπουργός Υγείας παρουσίασε τα σημαντικά βήματα που έχουν γίνει στην ψηφιοποίηση του Εθνικού Συστήματος Υγείας, υποστηρίζοντας ότι η Ελλάδα είναι πρωτοπόρος στην Ευρώπη. Αναφέρθηκε σε συγκεκριμένες πρωτοβουλίες που στόχο έχουν τη βελτίωση της πρόσβασης των πολιτών σε υπηρεσίες υγείας και την αναβάθμιση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών.

Επιπλέον, τόνισε τη σημασία της ψηφιοποίησης για την αποτελεσματική διαχείριση των πόρων και την εξοικονόμηση χρόνου για τους επαγγελματίες υγείας. Ο υπουργός υπογράμμισε ότι η μετάβαση σε ψηφιακές διαδικασίες είναι κρίσιμη για την αντιμετώπιση των προκλήσεων του τομέα της υγείας στην εποχή της τεχνολογίας.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο ΔΕΔΟΜΕΝΟ.

ΣΧΟΛΙΑ

Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει αυτό το άρθρο.

Αφήστε ένα σχόλιο

Η διεύθυνση email σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *.

Γεωργιάδης: «Έχουμε κάνει τη μεγαλύτερη ψηφιοποίηση του ΕΣΥ στην Ευρώπη»