VIDEO
Ελεγκτής της ΣΤΑ.ΣΥ ζητούσε 20ευρώ για να μην κόψει κλήση σε πολίτες – Καλημέρα Ελλάδα – 18/06/2026
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του dedomeno.gr στην Google
Σοβαρές καταγγελίες προκύπτουν από τον κλάδο των ελεγκτών της ΣΤΑ.ΣΥ, καθώς αναφέρεται ότι ένας ελεγκτής ζητούσε χρηματικό ποσό για να μην εκδώσει κλήση σε πολίτες. Ο Σπύρος Ρεβύθης, εκπρόσωπος εργαζομένων του ΔΣ της ΣΤΑ.ΣΥ, σχολίασε τις εξελίξεις, επισημαίνοντας την ανάγκη για διαφάνεια και την τήρηση των κανόνων.
Η κατάσταση αυτή εγείρει ερωτήματα σχετικά με την ηθική και την επαγγελματική συμπεριφορά των ελεγκτών, οι οποίοι έχουν κρίσιμο ρόλο στη διαχείριση της δημόσιας συγκοινωνίας. Οι αρχές καλούνται να διερευνήσουν την υπόθεση και να διασφαλίσουν ότι οι πολίτες θα αντιμετωπίζονται δίκαια και χωρίς διακρίσεις.
// ΣΧΟΛΙΑ
Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει αυτό το άρθρο.