VIDEO

Ελεγκτής της ΣΤΑ.ΣΥ ζητούσε 20ευρώ για να μην κόψει κλήση σε πολίτες – Καλημέρα Ελλάδα – 18/06/2026

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του dedomeno.gr στην Google

Σοβαρές καταγγελίες προκύπτουν από τον κλάδο των ελεγκτών της ΣΤΑ.ΣΥ, καθώς αναφέρεται ότι ένας ελεγκτής ζητούσε χρηματικό ποσό για να μην εκδώσει κλήση σε πολίτες. Ο Σπύρος Ρεβύθης, εκπρόσωπος εργαζομένων του ΔΣ της ΣΤΑ.ΣΥ, σχολίασε τις εξελίξεις, επισημαίνοντας την ανάγκη για διαφάνεια και την τήρηση των κανόνων.

Η κατάσταση αυτή εγείρει ερωτήματα σχετικά με την ηθική και την επαγγελματική συμπεριφορά των ελεγκτών, οι οποίοι έχουν κρίσιμο ρόλο στη διαχείριση της δημόσιας συγκοινωνίας. Οι αρχές καλούνται να διερευνήσουν την υπόθεση και να διασφαλίσουν ότι οι πολίτες θα αντιμετωπίζονται δίκαια και χωρίς διακρίσεις.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο ΔΕΔΟΜΕΝΟ.

ΣΧΟΛΙΑ

Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει αυτό το άρθρο.

Αφήστε ένα σχόλιο

Η διεύθυνση email σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *.

Ελεγκτής της ΣΤΑ.ΣΥ ζητούσε 20ευρώ για να μην κόψει κλήση σε πολίτες – Καλημέρα Ελλάδα – 18/06/2026