VIDEO
Σε ετοιμότητα η Αθήνα: Δύο Ελληνικά πολεμικά πλοία για τις νάρκες στο Ορμούζ
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του dedomeno.gr στην Google
Η ελληνική κυβέρνηση αποφάσισε να στείλει δύο πολεμικά πλοία στην περιοχή του Στενού του Ορμούζ, προκειμένου να ενισχύσει τις προσπάθειες ασφαλείας λόγω της αυξανόμενης απειλής από ναρκοθέτες. Η αποστολή αυτή έρχεται σε μια περίοδο αυξημένων γεωπολιτικών εντάσεων, με στόχο την προστασία των ναυτικών δρομολογίων στην περιοχή.
Οι ελληνικές δυνάμεις θα συμμετάσχουν σε διεθνείς επιχειρήσεις, συνεργαζόμενες με άλλες χώρες για την εξουδετέρωση των ναρκών και τη διασφάλιση της ελεύθερης ναυσιπλοΐας. Η κίνηση αυτή αναδεικνύει τη δέσμευση της Ελλάδας στην προάσπιση της ναυτικής ασφάλειας και στην ενίσχυση της διεθνούς συνεργασίας.
// ΣΧΟΛΙΑ
Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει αυτό το άρθρο.